آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

افشاگری «لارگانی» نماینده مجلس: عبدالملکی پست فروشی می‌کند؛ هدفش انتخابات آینده است/ فاطمی امین یک لکه سیاه در کابینه رئیسی



عبدالملکی و فاطمی امین،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

انتخاب نوشت: سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در نطق جنجالی و افشاگرایانه در انتقاد به عبدالملکی و فاطمی امین دو وزیر دولت رئیسی گفت: پست فروشی به عنوان حق‌السکوت و تقسیم غنایم برای تامین هزینه های مادی و معنوی نامزدی وزیر در انتخابات آینده، دو راهبرد اصلی آقای عبدالملکی است که حجت را بر جمعی از نمایندگان تمام کرده که ایشان شایستگی حضور در دولت مردمی را ندارند.

 

بخش هایی از اظهارات وی به شرح زیر است:

حضور دو سه نفوذی در کابینه رئیسی لکه سیاهی در اقدامات اوست.

 

 استمرار وزارت فاطمی امین و عبدالملکی به تنهایی برای زمین زدن دولت کافی است.

 

اقای فاطمی امین آیا میخواهید سمند را با چراغ پراید و زه پژو تولید کنید و با قیمت بنز بفروشید. از تولید سه میلیون خودرو و صادرات یک میلیون خودرو چه خبر؟ به برکت مدیریت شما تیبا ۲۰۰ میلیونی شد.

 

درج قیمت تولید کننده هرج و مرجی ایجاد کرده است.

 

آ قای عبدالملکی وزارت کار را با یک شرکت خصوصی اشتباه گرفته اند و به مدد توییتر و اینستاگرام و شبکه سه، هر روز در حال اجرای یک فیلم جدید برای ملت هستند.

 

چرا باید هر منتقدی را ابتدا با پول و پست بفریبید و اگر منتقد بر انتقاد ناصحانه اش مصر بود، آنگاه انواع تهمت را نثارش کنید؟ این با کدام سیره امامین انقلاب و رئیس جمهور مکتبی سازگار است؟

 

 پست فروشی به عنوان حق‌السکوت و تقسیم غنایم برای تامین هزینه های مادی و معنوی نامزدی وزیر در انتخابات آینده، دو راهبرد اصلی آقای عبدالملکی است که حجت را بر جمعی از نمایندگان تمام کرده که ایشان شایستگی حضور در دولت مردمی را ندارند.

 

 آخرین شاهکارهای این تیم، سفر پرهزینه مدیران وزارتخانه به روسیه در شرایط معیشتی سخت ملت و جذب ۳۰۰ نفر از نزدیکان و توصیه شدگان افراد خاص در شرکت ورشکسته دخانیات و اخراج دهها نفر از نیروهای قدیمی این شرکت در آغاز سال جدید است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------