آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نماینده مجلس: گوشت کیلویی ۲۴۰ هزار تومان اجحاف به مردم است/ انتظار ما از دولت کنترل قیمت‌هاست



رحمت الله نوروزی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ضمن انتقاد از افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز، لبنیات و برنج طی یک ماه اخیر گفت: این افزایش بی رویه قیمت‌ها در حالی که در ایام مبارک ماه رمضان نیز قرار داریم، اجحاف در حق مردم است و انتظار داریم دولت قیمت ها را کنترل کند.

به گزارش خانه ملت، رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ضمن ابراز نگرانی و انتقاد از افزایش قیمت گوشت قرمز، لبنیات و برنج طی یک ماهه اخیر گفت: روزهای آخر سال گذشته قیمت گوشت حدودا کیلویی 165 هزار تومان شده بود و اکنون به 190 هزار تومان رسیده و حتی در برخی مناطق تهران کیلویی 240 هزار تومان هم نیز گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: این افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز، لبنیات و برنج در حالی که در ایام مبارک ماه رمضان نیز قرار داریم، اجحاف در حق مردم است و از وزیر جهادکشاورزی و دولت انتظار داریم تا در این خصوص تدابیری بیاندیشد و قیمت ها را کنترل کند.

 

نماینده مردم علی آباد در مجلس تصریح کرد: این افزایش قیمت‌ها به بحث ساماندهی و حذف ارز 4200 تومانی مرتبط نیست و هنوز این موضوع اجرایی نشده است و ما شاهد عدم کنترل بازار هستیم. با توجه به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی و دولت بحث تامین معیشت مردم است، باید اقدامات اساسی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها هرچه سریعتر انجام شود.

 

***

 

نماینده مردم تبریز در مجلس: برخی از مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی از مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند.


به گزارش خبرآنلاین، علیرضا منادی در آیین معارفه شهردار تبریز افزود: اغلب مشکلات اجتماعی ریشه اقتصادی دارد به عنوان مثال بر اساس گزارشات دریافتی، هنگام پرداخت ماهانه یارانه‌ها، چند روزی آمار سرقت کاهش می‌یابد.

 

وی خطار به سرمایه داران و متولین توصیه کرد که در این ماه مبارک، سرمایه‌داران و اقشار مرفه تبریز به کمک مردم نیازمند بشتابند.

 

منادی یادآور شد: تبریز خیلی عقب مانده وباسد دست در دست هم، عقب ماندگی‌های این شهر جبران شود.

 

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در این آیین گفت: آثار تزکیه نفس ماه رمضان باید در ارتقای بهره‌وری و بهبود رفتار سازمانی در ادارات نمایان شود.

 

وی ادامه داد: ماه رمضان باید بهانه‌ای برای آموزش و تزکیه در سیستم اداری باشد تا در راه خدمت به خلق خدا یک قدم نسبت به گذشته بهتر باشیم.

 

پزشکیان تصریح کرد: اگر نماز و روزه و دعاهای ما در این ماه مبارک، تغییری در اخلاق و رفتارمان ایجاد نکند، طاعات و عبادات، موثر نبوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------