آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

عضو مجلس خبرگان رهبری: وضع مردم خوب نیست



محسن کازرونی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: البرز برادر کوچک تهران است ولی از انباشت مشکلات فراوان رنج‌می‌برد بر این اساس نیازمند عنایت ویژه برای تخصیص امکانات و اعتبارات است.

به گزارش ایسنا، محسن کازرونی روز پنجشنبه ۱۸ فروردین در  سفر یک روزه رییس جمهور و هیات دولت به البرز اظهار کرد: عدالت اگر بخواهد تحقق پیدا کند چند مولفه دارد که یکی از آنها شناخت مشکلات جامعه است.

 

وی ادامه داد: سفرهای استانی این خاصیت را دارد که با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوید و این بسیار مهم است.

 

کازرونی ضمن قدردانی از ضرورت تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، عنوان کرد: البرز کودکی دیر به دنیا آمده است و باید تقویت شود. چندین دهه از سابقه استانی شدن اکثر استان‌های البرز می‌گذرد و مشکلات آنها به مرور حل شده ولی متاسفانه البرز در این خصوص عقب مانده است.

 

این مسئول تاکید کرد:  البرز برادر کوچک تهران است ولی از انباشت مشکلات فراوان رنج‌می‌برد بر این اساس نیازمند عنایت ویژه برای تخصیص امکانات و اعتبارات است.

 

وی با اشاره به اینکه البرز مهاجرخیز  و میزبان سر ریز استان‌های دیگر است، گفت: البرز حق ویژه به گردن دولت دارد بنابراین باید نگاهی ویژه به آن داشت.

 

به گفته کازرونی البرز از نظر اندیشمندان و فرهیختگان ظرفیت بالایی دارد و باید از ظرفیت آنها برای توسعه آن بهره برد.

 

وی با بیان اینکه داشتن قدرت و مدیریت صحیح برای دولت مهم است تا عدالت برقرار شود، تصریح کرد: لازم است کسانی که در پست‌های مختلف قرار می‌گیرند توانمند و امین باشند تا بتوانند باری از مشکلات مردم بردارند.

 

حجت الاسلام کازرونی با اشاره به اینکه وضع مردم خوب نیست، گفت: مردم سختی‌های فراوانی را تحمل می کنند و لازم است اقدامی جدی صورت گیرد تا آنها نتیجه تغییرات را به صورت ملموس احساس کنند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم اهداف دولت سیزدهم به گونه‌ای محقق شود که خوشحالی مردم پس از انتخاب شما قابل مشاهده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------