آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مهاجری خطاب به رئیسی: حرف‌هایتان ضد امنیت ملی است/ مشاور روحانی به رئیس جمهور: ایران را تحقیر می‌کنید



محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
فعال سیاسی اصولگرا نوشت: استفاده از این واژگان آن هم توسط رییس شورای عالی امنیت ملی دقیقا ضد امنیت ملی است ؛ زیرا به نحوی توصیه به لزوم پیاده کردن خیل عظیمی از نیروهای اجرایی و مومن از قطار انقلاب تلقی می شود!

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی و اصولگرا در کانال تلگرامی خود با تیتر «آقای رئیسی! ، "سببان وضع موجود" درهم است یا سواکردنی؟»، نوشت:

 

ملاحظاتی بر استفاده رییس جمهور محترم از واژه "مسببین وضع موجود" :

 

مسببان وضع موجود در قوت های جمهوری اسلامی هم شریک اند ، یا فقط در ضعف ها سهم دارند ؟ آیا مخاطب ایشان، مسببان وضع موجود در کلیه ارکان نظام است یا فقط قوه فخیمه مجریه ؟ ایا می شود کلیت یک سیستم را موفق بدانیم اما اجزایش را نه ؟!

 

استفاده از این واژگان آن هم توسط رییس شورای عالی امنیت ملی دقیقا ضد امنیت ملی است ؛ زیرا به نحوی توصیه به لزوم پیاده کردن خیل عظیمی از نیروهای اجرایی و مومن از قطار انقلاب تلقی می شود!

 

استفاده کنندگان این واژه باید تناقض حرفشان با رویکرد مقام معظم رهبری را هم توضیح دهند . ایشان بارها موفقیت نظام در تحقق اهداف انقلاب را تا این مقطع یاداوری کرده اند . نمونه اش سخنرانی روز سه شنبه در جمع مسئولان نظام .

 

شاخص اصلی برای یافتن مسببان وضع موجود واقعا چیست؟ این سوالی است که استفاده کنندگان از این واژه باید به آن پاسخ دهند ، البته هرچه زودتر بهتر .

 

به امید موفقیت مسببان وضع موجود آینده!

 

 ***

 

واکنش مشاور روحانی به اظهارات رئیسی: ایران را تحقیر می‌کنید!

اظهارات رئیس‌جمهور در دیدار با رهبر انقلاب با واکنش تند مشاور سیاسی دفتر روحانی مواجه شد.

 

حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی دفتر روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:‌ ‏زمانی که اقدام ‌و‌عمل، مهم‌تر از برنامه باشد کشور به ناکجاآباد می‌رود؛

 

دلیل اصلی نیامدن توریست به ایران، تحریمهای ویژه‌ی ترامپ وتبعات تحریمی پس ازسفربه ایران است، نه صدور رایگان ویزا. بدون مذاکره‌ مستقیم و برجام، و بدون اقدام کارشناسانه ‌و منطبق با برنامه، ایران را تحقیر می‌کنید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------