آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

هاشمی‌طبا: شاید «قالیباف» مثل قضیه تخلفات شهرداری از خرید سیسمونی توسط همسرش خبر نداشت



هاشمی‌طبا،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مصطفی هاشمی طبا، رقیب انتخاباتی قالیباف در انتخابات ادوار گذشته، افزود: به عبارت دیگر بسیار بد است که فردی برای خرید مایحتاج خود به خارج از کشور برود و خرید کند. بنده واقعا متاسفم که افراد چنین اقدامی را انجام می‌دهند.

به گزارش دیده بان ایران، هاشمی‌طبا با اشاره به اینکه قالیباف در مناظرات انتخاباتی، خرید از خارج کشور را امری نامناسب قلمداد می‌کرد، تصریح کرد: اینکه چنین اقدامی از طرف چنین فردی اتفاق می‌افتد، بدتر است. اگر فردی عادی برای خرید به خارج از کشور رفته باشد می‌گوییم بعضا به برخی مسائل کشور آگاه نیست.

 

این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نکته قابل توجه این است که چنین وسایل و لوازمی که گفته می‌شود به خاطر آن به ترکیه سفر کردند، همیشه در کشور پیدا می‌شود به این معنی که جنس خارجی برای سیسمونی در کشور پیدا می‌شود. علاوه براین مگر تولید داخل چه اشکالی دارد که برخی می‌خواهند حتما از یک کشور خارجی لوازم خود را بخرند؟ البته خدا کند خبر حضور فرزند قالیباف در کشور خارجی برای خرید سیسمونی درست نباشد!

 

هاشمی‌طبا در واکنش به پست اینستاگرامی پسر قالیباف و عذرخواهی او از مردم خاطرنشان کرد: البته گاهی اوقات افرادی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند، محاکمه می‌کنند و می‌گویند چرا برخی مطالب را منتشر می‌کنید؟ لذا خدا را شکر که پسر قالیباف عذرخواهی کرده است. البته این اقدام نیاز به عذرخواهی ندارد.

 

او درباره اینکه قالیباف در اظهارات خود در مجلس به حمایت از تولید داخل تاکید دارد، یادآور شد: این احتمال وجود دارد که قالیباف از خرید سیسمونی دخترش از کشور ترکیه خبر نداشته همانطور که قالیباف در جریان قضیه شهرداری تهران و خلاف‌های قائم مقامش هم، بی‌اطلاع بوده است. در حقیقت در شهرداری قائم مقام قالیباف خلاف کرد اما او بی‌خبر بود، بنابراین اینجا هم خبر نداشته چرا که در حال حاضر سر قالیباف شلوغ است و شبانه‌روز در مجلس حضور دارد، حالا آنها هم برای خودشان کارهای انجام دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------