آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده مجلس: افزایش قیمت اینترنت قابل قبول نیست



الهویردی دهقانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: قبول داریم که برای افزایش کیفیت اینترنت، اعتباراتی نیاز است که باید بخشی از آن توسط اپراتورها تامین شود اما افزایش ناگهانی قیمت آن و فشار به مردم قابل قبول نیست.

الهویردی دهقانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، بیان کرد: بحث قیمت اینترنت و کیفیت آن از یکدیگر جدا نیستند، برای آنکه کیفیت اینترنت را افزایش دهیم نیازمند سرمایه گذاری هستیم و لازم است از تکنولوژی های نوین در این حوزه استفاده شود.

 

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در خیلی از مناطق هنوز فیبر نوری نداریم، اظهار کرد: تکمیل فیبرهای نوری در سراسر کشور و احداث سایت های بی سیم و بی.تی. اس‌ها هزینه‌بر است، برای اینکه اپراتورها بتوانند این کار را انجام دهند باید درآمد داشته باشند و باید از محلی اعتبارات لازم تامین شود تا اولا همه مناطق کشور تحت پوشش اینترنت قرار گیرند و در گام بعدی کیفیت آن نیز افزایش یابد.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار کرده است. حرف ها و خواسته های اپراتورها برای افزایش قیمت غیر منطقی نیست، اما اینکه به یکباره قیمت اینترنت به میزان بالایی افزایش یابد و به مردم فشار مضاعفی وارد شود، قابل قبول نیست. بنده طرفدار افزایش قیمت اینترنت نیستم،

 

دهقانی در پایان تاکید کرد: امروز ارائه اکثر خدمات دولتی در بستر اینترنت انجام می شود و اپراتورها و وزارت ارتباطات نیز باید بتوانند بستر مناسبی برای ارائه خدمات در این فضا مهیا کنند. تامین بخشی از هزینه ها بر عهده اپراتورهاست که باید از طریق خدماتی که ارائه می کنند کسب درآمد کرده و زیر ساخت مناسبی را فراهم سازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------