آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

سخنگوی دولت: فعلا خبر تازه‌ای در خصوص مذاکرات وین نداریم



سخنگوی دولت،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تا صیانت کامل و جامع از حقوق ملت یعنی حفظ حقوق اقتصادی و هسته‌ای خود در مذاکرات عقب‌نشینی نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، علی بهادری درباره مطالب عنوان شده از سوی آمریکا مبنی بر شکست مذاکرات وین افزود: مذاکرات یکی از مسائل روز میز جمهوری اسلامی در کنار سایر مسائل حوزه بین‌الملل است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران تا صیانت کامل و جامع از حقوق ملت، یعنی حفظ حقوق اقتصادی مردم در عین حال حفظ حقوق هسته ای خود هرگز از ساز و کارهای دیپلماتیک بین‌الملل عقب نشینی نخواهدکرد و با جدیت مساله را دنبال خواهد کرد.

 

بهادری جهرمی ادامه داد: فعلا خبر تازه‌ای در خصوص مذاکرات وین نداریم.

 

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تغییر در ترکیب کمیسون‌های دولت را مسأله‌ای طبیعی خواند که در ادوار مختلف دولت‌ها به طور منظم و مستمر انجام می‌شود و در این دولت هم پیش از این انجام شده بود.

 

وی افزود: هر وزیری حق شرکت در همه کمیسیون‌ها را دارد اما کمیسیون‌ها وقتی عضو بندی می‌شود یعنی نشست‌ها بدون حضور آن اعضا رسمیت پیدا نمی کند و اعضا تکلیف حضور دارند.

 

به گفته سخنگوی دولت، اعضا علاقه‌مند هستند که حق حضور داشته باشند نه تکلیف به حضور. سوال بود که چرا در کمیسیون اقتصادی تعداد غایبان زیاد است چون دو معاون اقتصادی و اجرایی رئیس‌جمهور در هیچ یک از نشست‌های کمیسیون اقتصادی شرکت نمی‌کردند و نماینده می‌فرستادند.

 

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: بنابراین خودشان پیشنهاد دادند اسمشان از اعضای کمیسیون خارج شود تا تکلیف حضور نداشته باشند و این شایعات مطرح شده هم تحلیل‌هایی ناشی از عدم اشراف حقوقی به مفهوم کمیسیون‌های دولت، جایگاه و شرح وظایف شان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------