آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

علوی بروجردی با اشاره به حادثه «متروپل»: این مسائل بین ما و مردم فاصله ایجاد می‌کند



علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
آیت الله علوی بروجردی با اشاره به حادثه متروپل و تسلیت این مصیبت به مردم خوزستان و آبادان خواستار رسیدگی جدی به این حادثه شد به نحوی که مانع تکرار اینگونه مسائل شود.

به گزارش شفقنا، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در درس خارج فقه امروز خود بیان داشت: این حادثه خیلی جای تعجب دارد. مسئولین چکار می کنند؟ چرا مجوز دادند؟ چرا افراد را وادار به اصلاح نکردند تا اینگونه ریزش نکند؟

 

او ضمن تسلیت این مصیبت به مردم خوزستان و آبادان، با انها ابراز همدردی کرد و افزود: این مصیبت برای خوزستان و ابادان بلکه همه ما خیلی سنگین است. مصیبت و درد آنها مصیبت و درد ماست.

 

آیت الله علوی بروجردی با اشاره به واکنش های مردم و انتقادات آنها به دولت و مسئولان گفت: اینها مصیبت دیده اند، اگر سخنی می گویند با آنها نرم برخورد کنید. اینها دشمن نیستند، جوانان این سرزمین در طول دفاع مقدس هرگونه فداکاری کردند.

 

او همچنین گفت: این مسائل متاسفانه در مملکت ما مسائل تندی شده و سبب مشکلاتی می شود. این مسائل دارد بین ما و مردم فاصله ایجاد می کند. این فاصله نباید ایجاد شود. ما متکی به این مردم هستیم. این مردم نباشند، ما هیچی نیستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------