آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

رئیسی در آبادان: مردم به حق انتظار دارند/ حادثه متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیدا‌براهیم رئیسی که صبح امروز ‌‌بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرده بود ‌با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و سپس با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد و در ادامه به جلسه شورای اداری آبادان رفت.

 

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آبادان با اشاره به ‌بازدید از ساختمان متروپل و گلایه و انتقاد مردم از روابط ناسالم در ساخت این ساختمان ‌و ‌فسادهای صورت گرفته در این مسیر اظهار داشت: ‌به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.‌

 

 وی با بیان اینکه امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی‎های میدانی به این حادثه پیگیری شود، تصریح کرد: ‌خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

 

رئیس جمهور با بیا‌ن اینکه با کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت‌آموزی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ‌خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

 

رئیسی با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است و حضور ‌در اقصی نقاط کشور تا زمانی که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت تا زمان تحقق نتیجه پیگیری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------