آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر: پس از اجرای طرح 'عفاف و حجاب' در ادارات نوبت به بازار و اصناف است



رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اصناف و بازاریان نقش برجسته‌ای در تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله صدیقی در نشست با دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، نمایندگان، اعضای هیئت امنا و معتمدان اصناف و بازار افزود: امر به معروف و نهی از منکر حکم الهی و نص صریح قرآن است که همه باید آن را برپا دارند و همه ما درباره یکدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: خداوند مومنان  را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کند تا بیماری، آفت و زشتی را از جامعه دور کنند و اگر این موضوع در جامعه برپا می‌شد، این همه مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی نداشتیم.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: هم اکنون در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داده و اول دولت را مکلف کرده است تا وضع پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد و با  امین  هدف  چندین نشست با وزرا برگزار و به رئیس جمهور نیز این طرح ارائه شد و ایشان پس از مطالعه، به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که براساس آن تمام دستگاه‌ها باید وضع عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

 

آیت الله صدیقی تاکید کرد: بعد از ادارات، نوبت به یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌رسد و در این زمینه دست یاری به سمت شما دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

 

در این نشست که با هماهنگی اداره‌کل امور اصناف، سازمان‌ها و نهاد‌های مردمی ستاد در سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد، دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار و برخی از اعضای هیئت امنا برخی مشکلات و راه کار‌هایی برای حل این مشکلات با استفاده از ابزار‌های قانونی ستاد و ظرفیت‌های مردمی بازار را مطرح کردند.

 

­نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، نمایندگان، اعضای هیئت امنا و معتمدان اصناف و بازار برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------