آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

«ابوترابی» نماینده مجلس: به ما می‌گویند شما نمایندگان بی عرضه‌اید!



ابوالفضل ابوترابی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، "ابوالفضل ابوترابی" نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با گلایه اخیر برخی دولتمردان درباره دخالت نمایندگان در انتصابات و فشار به کابینه و لزوم ورود نهادهای نظارتی بر این موضوع، گفت: به‌نظر من بعد از اینکه سه بار صراحتاً رهبری بر این مساله تاکید فرمودند و حتی فرمودند که عده‌ای ناراحت شدند و بعد مجددا تاکید فرمودند، شورای نگهبان باید هرکسی که دخالت می‌کند را رد صلاحیت کند تا دیگر کسی با این معضل رأی نیاورد. یعنی شورای نگهبان باید یک بیانیه رسمی بدهد بر مبنای اینکه وقتی سه بار رهبری نهی فرمودند، ما افرادی که اقدام به چنین کاری کنند را نمی‌توانیم تایید صلاحیت کنیم.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین خاطرنشان کرد: وقتی برخی نمایندگان در انتصابات دخالت می‌کنند، در مقابل آن‌ها نماینده‌هایی مثل ماها که در انتصابات دخالت نمی‌کنیم در حوزه‌های انتخابیه تحت فشار هستیم و اینطور شده است که حتی به ما می‌گویند که این نماینده بلد نیست و بی‌عرضه است؛ لذا ما هم تحت فشار قرار می‌گیریم برای این بحث دخالت در انتصابات.

 

ابوترابی تاکید کرد: بر این اساس بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر  ممنوعیت این مساله یک بیاینه رسمی بدهد که سه بار رهبری فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند اگر دخالت کردند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------