آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

مهرعلیزاده: هرکسی اعتراض می‌کند اغتشاش‌گر نیست



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,مهرعلیزاده

استاندار اصفهان گفت: هر کس اعتراض می کند نباید اغتشاش گر نامیده شود، البته می دانیم که دشمن نفوذی هایی را در داخل مردم می برد تا فضا را به آشوب بکشد.

به گزارش ایسنا،  محسن مهرعلیزاده امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با محوریت مباحث اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران استان فکر نکنند که مدیر شده اند و همه چیز تمام است. بلکه تازه کار شروع شده، متاسفانه سرعت کارها و تلاش برای رفع مشکل در کمتر دستگاهی دیده می شود.

وی افزود: موضوع ادارات نباید به استانداری کشیده شود برای مثال مدیرانی که نمی توانند مشکل مردم را حل کنند ضعیف هستند و باید پست خود را ترک کنند. البته نگرش بنده به مدیر در وهله اول بسیار مثبت است، اما وقتی 10 بار به یک مدیر تذکر می دهیم، اما باز هم اشتباه بزرگی تکرار می کند مسلم است که کارش را بلد نیست بنابراین نباید خود را به بی تفاوتی بزنیم .

استاندار اصفهان ادامه داد: مدیر خادم ملت است نه رییس مردم. متاسفانه برخی مدیران بی اندازه مراقب خودشان هستند و ریسک نمی کنند خیلی زشت است که یک مدیر فقط نظاره گر مشکلات مردم باشد.

مهرعلیزاده با اشاره به توطئه های دشمن علیه ایران گفت: دشمن هر جایی که توانست برای ضربه به ایران نقشه کشید دانشمندان هسته ای را ترور کردند و تحریم های زیادی را علیه نظام اسلامی وضع کردند. 

وی افزود: آمریکا با ان عظمتش در اختیار لابی های صهیونیست است، اما چقدر ما عزت داریم که زیر بار زیاد خواهی های آمریکا نمی رویم اگر عزت نداشتیم آمریکا این همه علیه ما توطئه نمی کرد جالب است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ملت ایران شوی تلویزیونی اجرا می کند و جلوی دوربین آب می خورد. در پاسخ می گوییم که آنقدر حقیر است که مردم بی دفاع فلسطین را می کشد و ملت ایران ذره ای صهیونیست ها را قبول ندارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: آمریکا به سوی منزوی شدن پیش می‌رود و حتی اروپا جلوی آمریکا ایستاده است و سیاست های اقتصادی ترامپ را قبول ندارد.

مهرعلیزاده گفت: ایمان و اعتقاد مردم به دولت و نظام بالا است و دشمن قصد دارد این پیمان را سست کند. باید نقایص خود را ترمیم کنیم  تا اعتماد مردم جلب شود. لازمه این کار این است که دولت و مردم با هم کار کنند تا موفق شویم.

وی افزود: 40 سال است جمهوری اسلامی رشیدتر شده است و ما باید کاری کنیم که هزینه ها برای آمریکا و دشمنی‌هایش زیاد شود همه انسان هستند و آمریکا باید این را بفهمد با خوی استکباری نمی توان جهان را اداره کرد و مردم دنیا این قلدری ها را نمی پذیرند.

استاندار اصفهان ادامه داد: برای اشتغال مردم باید با تمام توان کار کنیم و در مبارزه با فقر جدی باشیم. این گونه نیست که کشاورزان شرق اصفهان تنها مشکل داشته باشد بلکه کشاورزان غرب و شمال استان نیز مشکل دارند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد مواد اولیه را گران کند، گفت: مگر چه چیز گران شده است که مواد اولیه گران شود نباید به مردم احجاف شود؛احترام به مردم خیلی مهم است اگر نمی توانید مشکل مردم را حل کنید حداقل به آنها احترام بگذارید.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هر کس اعتراض می کند نباید اغتشاش گر نامیده شود، گفت: البته می دانیم که دشمن نفوذی هایی را در داخل مردم می برد تا فضا را به آشوب بکشد.

مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: مدیران باید ارتباط مستمر با مردم داشته باشند و اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند حداقل مردم را به خوبی روشن و قانع کنند. برای یک مدیر نباید حضور در یک روستا و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و مردم عادی کسر شان محسوب شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------