آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزیر کشور: هنوز مشخص نیست در ورزشگاه مشهد چه کسی گاز اشک آور زد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
وزیر کشورگفت: تمام امور ورزشگاه به عهده فدراسیون فوتبال است و نیروی انتظامی برای جلوگیری از بی‎نظمی وارد می‎شود. در موضوع گاز اشک‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود.

 احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی در گفت وگوی ویژه خبری درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به معاون وزیر کشور ماموریت دادیم تا با مسئولان ذیربط و کسانی که دست‌اندرکار بودند برای بررسی جزئیات و اتفاقاتی که رخ داده جلسه ای داشته باشد.

 

وی با اشاره به گزارش اجمالی ناجا درباره حواشی رخ داده، گفت: براساس این گزارش ورزشگاه کاملا پر شده بود و تعدادی بیش از ظرفیت پیش بینی شده در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و افرادی تلاش کردند که وارد ورزشگاه شوند طبیعتاً فرمانده انتظامی موظف بوده که از ورود افراد بیش از حد ظرفیت به ورزشگاه جلوگیری کند و نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خودش را انجام داده است. در رابطه با جزئیات بیشتر هم انشاالله بعد از بررسی بیشتر به مردم نتیجه را اعلام می کنیم.

 

 در موضوع گاز اشک ‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود و  هنوز مشخص نیست در ورزشگاه مشهد چه کسی گاز اشک ‎آور زد.

 

وحیدی درباره سوالی پیرامون فروش بلیت های تقلبی تاکید کرد: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------