آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

عضو کمیسیون امنیت ملی: ایران به هر کشوری که نیاز داشته باشد کمک پهپادی می‌کند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران کمک پهپادی خود را به مردم عراق و هر کشور دیگری که نیاز داشته باشند انجام می‌دهد.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره توانمندی ایران در حوزه پهپادی گفت: صنعت پهپاد و هزینه های آن به قدری برای سیستم دفاعی ما توجیه‌پذیر است که ما راهبرد خودمان را بر روی هواپیماهای جنگی پرهزینه و بسیار پیچیده قرار نداده‌ایم.

 

وی افزود: این راهبردها از پایان دفاع مقدس اتخاذ شد و اکنون به نقطه فعلی رسیده‌ایم. لذا، هم تولید آن برای ما ارزان است و هم تنوع در پهپادها نه در عرصه دفاع و مسائل اطلاعاتی بلکه برای مسائل داخلی مانند کشاورزی، سمپاشی و به طور کلی در همه عرصه ها جای خود را باز کرده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها معترف هستند که برتری هوایی آن‌ها در دنیا توسط ایران به چالش کشیده شده است، تصریح کرد: این اعتراف توسط یک ابرقدرت مدعی یک اعتراف حساب‌ شده سنگین و واقعیت است. آنچه از قدرت پهپادی ایران نشان داده‌شده مواردی است که طبق اصول حفاظتی مجاز بوده و آنچه نشان داده‌ نشده فوق‌العاده موثر است.

 

کریمی قدوسی بیان داشت: توان موشک و پهپادی به صورت توامان یک امنیت بسیار گسترده، عمیق، دقیق، نقطه‌زن و کم‌هزینه را برای امنیت امت اسلام و کشورهای اسلامی به‌وجود می‌آورد. لذا، جمهوری اسلامی ایران سخاوتمندانه کمک پهپادی خود را به مردم عراق و هر نقطه و کشور دیگری که نیاز داشته باشند طبق راهبرد اسلام در راستای تامین امنیت منطقه انجام می دهد.

 

وی ادامه داد: آن‌ها هم متقابلاً هزینه ها را پرداخت می‌کنند و کمک های ایران بلاعوض نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------