آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

اعتراف نتانیاهو به درخواست از اوباما برای حمله به ایران



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین اسرائیل در کتاب جدید خود اعتراف کرد که چندین بار از باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا درخواست کرده است که ایالات متحده به ایران حمله نظامی کند، اما وی این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "عرب ۴۸"، نتانیاهو نگفته است که آیا این پیشنهاد را با دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا نیز مطرح کرده است یا خیر.

 

نتانیاهو در کتاب خود اعتراف می‌کند که وی در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ دو بار در حضور مدیران نهادهای امنیتی از حمله به ایران عقب نشینی کرده، اقدامی که وی از آن به برخورد به دیوار نام برده است.

 

وی در این کتاب ادعا کرده است، زمانی که بنی گانتس وزیر کنونی جنگ اسرائیل، رییس ستاد مشترک ارتش بود، مخالف طرح حمله به محموله بزرگ ارسال سلاح از یران به نوار غزه از طریق سودان بوده است.

 

وی مدعی شد: با وجود موافقت فرماندهان نیروی هوایی و بخش اطلاعات نظامی برای حمله به محموله سلاح در فرودگاه خارطوم، گانتس به شدت با این مسأله مخالفت کرده است.

 

به ادعای نتانیاهو، گانتس در این باره گفته است که این حمله موجب جنگ می‌شود و باید برای این کار موافقت تمام دولت را کسب کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------