آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

وزیر خارجه اسراییل: لازم باشد یهودیان اوکراین را تخلیه می‌کنیم/ در مورد ایران آزادی عمل خود را داریم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت اگر لازم شد می‌توان یهودیان اوکراین را هم تخلیه کرد.

به گزارش شفقنا،  لاپید در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار یهودی اوکراینی در صورت حمله روسیه به این کشور گفت: آریل شارون می گفت که اسرائیل نه تنها کشور اسرائیلی ها، بلکه پایتخت دنیای یهود نیز هست و این مسئولیت به همراه دارد. اگر یهودیان در اوکراین احساس کنند در خطر هستند و نیاز به نجات یا کمک دارند، اسرائیل در کنار آنها خواهد بود، همانطور که برای یهودیان اتیوپی در طول جنگ داخلی یا امواج گرسنگی در آنجا بود.

 

وزیر خارجه اسراییل در مورد احیای برجام در مذاکرات وین هم گفت: ما با آمریکایی‌ها در مورد اینکه آنها در این زمینه به کجا می‌روند اختلاف نظر داریم، اما چیزی که در انجام آن موفق بوده‌ایم این است که نظرات خود را به آنها منتقل کرده و در عین حال آزادی خود را برای اقدام در هر زمان به هر شکلی حفظ کنیم. این یک ساختار پیچیده روابط است.

 

وی افزود: ما همچنین به آنها گفته ایم که فی نفسه مخالف توافق نیستیم. ما فقط با توافقی مخالفیم که می دانیم موثر نیست. کاری که ما انجام می دهیم این است که اختلاف نظر را با این واقعیت که با نزدیک ترین متحد خود نیز همکاری می کنیم و آزادی عمل خود را حفظ می کنیم، متعادل کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------