آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

برگزاری جلسه استیضاح کنندگان حجتی با لاریجانی/ احتمال لغو استیضاح



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بین رئیس مجلس و استیضاح کنندگان حجتی خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره استیضاح وزیر جهاد و کشاورزی گفت: قرار است عصر امروز نشستی بین استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد با آقای لاریجانی برگزار شود و قرار است که رئیس مجلس نظرات استیضاح‌کنندگان را جویا شود.

 

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص این نشست گفت: محور این است که یک  گفت‌وگو صورت گیرد که اگر می‌شود از استیضاح صرف‌نظر کنند. در پایان این نشست تکلیف آقای حجتی مشخص می‌شود و اگر حتی یک نفر درخواست استیضاح داشته باشد،‌ جلسه آن برگزار می‌شود.

 

یوسف‌نژاد تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که استیضاح آقای حجتی با پس گرفته شدن همه امضاهای درخواست‌کنندگان لغو شود، مجلس آمادگی لازم برای برگزاری جلسه علنی را دارد و تمام مکاتبات لازم را با دستگاه‌های مربوطه هم انجام داده است.

 

وی با اشاره به مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: تعطیل شدن جلسه علنی فردای مجلس، نیازمند تصمیم هیات رئیسه مجلس است.

 

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر جلسه علنی فردا مجلس شورای اسلامی لغو شود در صورت پافشاری استیضاح‌کنندگان به برگزاری آن، به اولین جلسه علنی بعدی مجلس یعنی روز یکشنبه موکول خواهد شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------