آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

لاریجانی: برنامه‌ای برای نامزدی مجلس ندارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دوره چهار ساله وکیل مردم قم بوده ام و برای من افتخار بود که به این مردم خدمت کنم گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.

به گزارش فارس، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران اقتصادی در قم اظهار کرد: سه دوره چهارساله وکیل مردم قم بودم و برای من افتخاری بود که بتوانم به این مردم خدمت کنم چرا که مردم قم بر گردن ملت ایران حق دارند و در مکتب تشیع و انقلاب اسلامی پیشرو هستند اما در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.

 

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی که فشارهای مختلفی بر مردم تحمیل شده است قیمت ها باید منصفانه باشد و ما نیز تلاش می کنیم مشکلات را در سطح ملی و استانی در حد توان رفع کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت بنزین و حمایت های معیشتی به دنبال حمایت از قشر ضعیف جامعه هستیم چرا که مصرف سه دهک بالا 21 برابر مصرف دهک های پایین جامعه است و بخشی از مردم خودرو و وسیله نقلیه شخصی ندارند به همین علت هدف از اجرای این طرح کمک به مردم بود.

 

وی گفت: متاسفانه در اجرا مسائلی پیش آمد که مباحثی که در فضای جامعه ایجاد شد تبعاتی به دنبال داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------