آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

آمریکا به اندازه یک عملیات مشترک عراق و ایران علیه داعش هم موفق نبوده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبر سیاسی - جانشین فرمانده سپاه قدس:
آمریکا به اندازه یک عملیات مشترک عراق و ایران علیه داعش هم موفق نبوده

جانشین فرمانده قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه داعش را خود آمریکا در منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکا دارای اتاق فکر است و همان اتاق فکر اینگونه برنامه ریزی می‌کند. آنان ائتلاف راه انداخته و 60 کشور را وارد منطقه کرده‌اند، حال آیا اینکه می‌گویند ما برای مبارزه با داعش وارد منطقه شده‌ایم درست است؟ .

جانشین فرمانده قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه داعش را خود آمریکا در منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکا دارای اتاق فکر است و همان اتاق فکر اینگونه برنامه ریزی می‌کند. آنان ائتلاف راه انداخته و 60 کشور را وارد منطقه کرده‌اند، حال آیا اینکه می‌گویند ما برای مبارزه با داعش وارد منطقه شده‌ایم درست است؟

 سردار قاآنی، جانشین فرمانده سپاه قدس امروز در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه جهاد جزو فروع دین است، بیان داشت: به عنوان یک بچه مسلمان وظیفه داریم که راه جهاد را ادامه دهیم امام راحل فرمودند "مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون تفنگ نیز داشته باشد"؛ البته به این معنا نیست که 20 میلیون اسلحه داشته باشیم؛ بلکه دامنه بسیجی بودن باید همه مردم را فرا گیرد.

وی با  اشاره به اینکه بسیج این کشور را از سخت‌ترین خطرات نجات داده است، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود و شکست خط عملیاتی دشمن از جمله تلاش‌های بسیج بود که به ثمر نشست.

 جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه گفت: امام راحل شخصیتی بودند که دنیا را متحول کردند و موجب ایجاد تاثیرات بسیار در جهان شدند؛ به طوری که بسیاری از مسئولان کشورهای بیگانه ایشان را مورد احترام می‌دانند.

 قاآنی افزود: چنانچه بسیج نبود توان مقابله در جنگ را نداشتیم و امروز نمونه بارز عدم حضور بسیج در کشور مصر که الگوی کشورهای عربی شده است را می‌توان مشاهده کرد که با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

 وی ادامه داد: ما باید موقعیت شناس باشیم و براساس آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم در ماجرای 9 دی بود که بسیج فکر دشمنان و خائنان را خواند که به این موقعیت شناسی می‌گویند.

 جانشین فرمانده سپاه قدس ضمن بیان اینکه بسیج با کسی تعارف ندارد و تنها در خدمت کسی است که در خدمت رهبر باشد، تصریح کرد: علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه سابق عنوان می‌کرد من به دنبال مسئله هسته‌ای بودم که با مسئله سنگینی مواجه شدم و در اینجا بود که شهید شهریاری به صورت رایگان آن را برایم حل کرد.

 قاآنی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بیان می‌کنند تولید علم و نهضت نرم افزاری در مدت کوتاهی اثر خود را نشان می‌دهد، دشمن معتقد است ابزار آلات ایرانی کهنه و قدیمی است در صورتی که ایرانیان سوار بر ماشین‌های بلندبالا و به روز هستند و بسیج است که این کشور را به قدرت کنونی رسانده است.

 وی گفت: امروز همه قشرهای لبنان، حزب الله را مورد تکریم قرار می‌دهند، بیش از 60 سال است که فلسطین اشغال شده واسرائیل در مدت 67 روز سه کشور عربی را تسخیر کرد، در موضوع فلسطین مشاهده کردیم که کودکان بی‌گناه بسیاری به شهادت رسیدند؛ اما درجنگ 50 روزه که اسرائیل با تمام توان و قوا وارد عمل شد با دفاع جانانه بسیج مردمی مواجه شدند.

 جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به منطقه ما نیز آمدند؛ اما با آنان برخورد سختی شد و بدانید که آنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند، آمریکا حتی به مردم خود رحم نمی‌کند.

 قاآنی با بیان اینکه آمریکا در عراق و افغانستان علیه ایران هزینه کرد؛ اما ناکام ماند، افزود: هم آنان بودند که هنگام خروج از افغانستان التماس ایران را می‌کردند؛ اما انقدر گستاخ هستند که حیله‌های خود را ادامه می‌دهند.

 وی ادامه داد: آمریکا مدعی برقراری عدالت در دنیاست؛ اما دروغ می‌گوید و با وجود اینکه قدرتی که دارد 60 کشور را جهت مقابله با داعش و به بهانه کمک به عراق و سوریه وارد منطقه کرد.

 جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه داعش را خود آمریکا در منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکا دارای اتاق فکر است و همان اتاق فکر اینگونه برنامه ریزی می‌کند. آنان ائتلاف راه انداخته و 60 کشور را وارد منطقه کرده‌اند، حال آیا اینکه می‌گویند ما برای مبارزه با داعش وارد منطقه شده‌ایم درست است؟

 قاآنی ضمن اشاره به اینکه آنان دروغ می‌گویند و نه به فکر سوریه و نه به فکر عراق هستند، بیان داشت: تمام موشک‌هایی که آمریکا علیه داعش شلیک کرد به اندازه یک عملیات مشترک عراق و ایران علیه داعش منجر به ضربه وارد شدن به آنها نشد.

 وی با تاکید بر اینکه آنان درصدند حضور خود را در سوریه وعراق بازسازی کنند، گفت: تفکر بسیج بسیار با برکت و میدان بسیج میدان مجاهدت است که مبنای کار بسیج عمل به تکلیف است نه چیز دیگر.

 جانشین فرمانده سپاه قدس افزود:بسیج سرباز ولایت است اینکه برخی تصور می‌کنند می‌توانند برای بسیج تعیین و تکلیف کنند اشتباه است.

 قاآنی با بیان اینکه امروز بسیج با اقتدار در زمینه‌های مختلف می‌جنگد، تصریح کرد: امام توصیه می کردند بسیجیان باید بسیج جهان اسلام را به وجود آورند و این امر شدنی است، باید هسته های مقاومت را به وجودآورد و به مقابله با شرق و غرب ایستاد.

 وی افزود: آمریکایی‌ها امروز 150 هزار نیرو وارد کشور عراق کرده‌اند و در هر جا که با مشکل مواجه می‌شوند عنوان می کنند ایران ما را با مشکل مواجه کرده است.

 قاآنی ضمن اشاره به اینکه خدا  آبروی آمریکا را برده است تصریح کرد: به مسئولان توصیه می‌کنم بسیج را حفظ کنند که چنانچه حفظ نکنند با خطرات زیادی مواجه خواهند شد.

 جانشین فرمانده سپاه قدس در پایان گفت: چنانچه فردی می‌خواهد اقدام مفیدی انجام دهد باید تفکر بسیجی داشته باشد؛ زیرا با تفکر بسیجی خواهد توانست اثربخش باشد.

اخبار سیاسی - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------