آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

روحانی: مسئولان تلاش خود را مضاعف کنند/ نوبخت به نمایندگی از رییس جمهور عازم شیراز شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان های کشور، از مسوولان ذیربط خواست تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارزیابی های خسارتهای اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت های حادثه دیدگان دیدگان اتخاذ خواهد شد، به وزیر کشور دستور داد سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصران احتمالی ارائه دهند.

 

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

 

وقوع سیل در شماری از استان های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و‌ مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

 

این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان های سیلزده و بخصوص خانواده های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می کنم.

 

از همه مسوولان در دستگاههای کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه‌ همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می کنم و از آنان می خواهم تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

 

همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعا ارائه دهند.

 

مسوولان استان های سیل زده نیز لازم است در کوتاه ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و تمامی دستگاههای مسوول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیات دولت، آماده کنند.

 

 وقوع سیل در شهر شیراز موجب جان باختن 18 تن از هموطنان شد. 

 

 نوبخت به نمایندگی از رییس جمهور عازم شیراز شد

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دلجویی از حادثه دیدگان حادثه تلخ سیل امروز، بررسی خسارات مناطق سیل زده و ارائه راههای جبران آن در جلسه چهارشنبه هیات دولت و تصویب نهایی آنها، به نمایندگی از رییس جمهور عازم شیراز شد.

 

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور صبح امروز وزارتخانه ها، سازمان برنامه و بودجه و دستگاههای مسوول را موظف کرد تا با تشکیل یک کارگروه، ضمن هماهنگی بیشتر، تلاش های خود را برای حل کامل بحران و ارزیابی خسارت های وارده مضاعف کرده و پیشنهادات عملیاتی خود را ظرف امروز و فردا و برای طرح در جلسه چهارشنبه هیات دولت ارائه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------