آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

جهانگیری: فضای علیه سدسازی به حق نبود؛ امروز نقش مهم سدها مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه فضایی که علیه سدسازی بود فضای حقی نبود گفت: امروز در این بارندگی و سیل‌ها مشخص می‌شود که سدها چه نقش مهمی داشتند.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باران رحمت الهی که ایران به‌شدت به آن نیاز داشت خداوند این رحمت خود را برای مردم ایران نازل کرد.

 

وی افزود: در برخی از مناطق کشور از جمله لرستان سیل به بخشی از مسائل اقتصادی کشور آسیب زد و منازل، دامداری‌ها و کشاورزی خسارت دید.

 

معاون اول رئیس‌جمهور عنوان کرد: به استان لرستان نیز خساراتی وارد شده است، در دو جلسه‌ای که در سال 98 در دولت داشتیم بحث اصلی خسارت‌های سیل و مسائل مرتبط باسیل بوده که امروز مصوبه آن ابلاغ شد.

 

وی بیان کرد: هم در رابطه با مسکن مردم و هم در رابطه با مسائل کشاورزی و دامداری تصمیماتی گرفتیم که امیدواریم پرداخت خسارت‌ها شروع شود.

 

 

جهانگیری تصریح کرد: در رابطه با سد در سال‌های اخیر به دلیل خشک‌سالی یک فضایی در کشور علیه سدسازی راه افتاد و این فضا، فضای حقی نبود؛ امروز در این بارندگی و سیل‌ها مشخص می‌شود که سدها چه نقش مهمی داشتند هم برای جلوگیری از سیلاب و جلوگیری از تخریب‌های احتمالی در پایین درست به‌طوری‌که می‌توانند حجم قابل‌توجهی آب نگهداری کنند.

 

وی گفت: امیدوارم همه سدهایی که مطالعه شده و از نظر زیست‌محیطی مشکلی ندارند یکی پس از دیگری انجام شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------