آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

تماس تلفنی رئیس جمهور با استاندار مرکزی/تشریح وضعیت بارش در مرکزی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز دوشنبه بخش مرزی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز رئیس جمهور در تماسی با من، آخرین وضعیت استان مرکزی را در رابطه با بارش‌های اخیر جویا شد.

 

استاندار مرکزی افزود: در این گفت و گوی تلفنی، رئیس جمهور قدردانی خود را از تمام کسانی که طی چند روز اخیر در استان مرکزی در راستای پیشگیری از بحران و مدیریت و ساماندهی وضعیت بارش‌ها و سیلاب تلاش داشتند، اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: در این گفت و گوی تلفنی گزارش آخرین وضعیت بارش‌ها و مسائل مرتبط و میزان آمادگی دستگاه‌ها، نیروها و تجهیزات استان در مواجهه با مشکلات احتمالی به رئیس جمهور ارائه شد.

 

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: همچنین طی این تماس تلفنی، رئیس جمهور خواستار استمرار آماده باش ستاد مدیریت بحران استان تا حصول اطمینان از برقراری آرامش در وضعیت جوی استان مرکزی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------