آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

وزیر کشور: اگر دشمنان ایران شروع کننده اقدامی نظامی علیه ما باشند پایان دهنده آن نیستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر کشور گفت:باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی یکشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجامع بین المللی به خوبی واقف هستند ایران وظایف خود را در برجام انجام داده اما طرف‌های مقابل از جمله آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

 

وی افزود: ما هیچگاه شروع کننده اقدامات تشنج آفرین نبوده ایم اما حق خود می‌دانیم آمادگی لازم را برای شرایط سخت داشته باشیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

وزیر کشور تاکید کرد: در این شرایط ممکن است همپیمانان آمریکا و آشوب آفرینان منطقه از جمله اسرائیلی‌ها بخواهند اقداماتی را انجام دهند که ما آمادگی لازم برای پاسخگویی به آنها را داریم.

 

رحمانی فضلی بیان کرد: اگر دشمنان ایران شروع کننده اقدامی نظامی علیه ما باشند پایان دهنده آن نیستند و آنها نمی‌توانند حوزه جغرافیایی را مشخص کنند.

 

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: برای رفع این تهدیدها راهکار مؤثر تقویت توان داخل در تولید است و همه باید در این راستا فعال بوده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وزیر کشور گفت: باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. باید از ظرفیت‌های منطقه‌ای از جمله کشورهای همسایه استفاده شود.

 

وزیر کشور گفت:باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------