آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محافظ نماینده اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفت/توضیحات حجت‌الاسلام سالک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ساعاتی پیش احمد سالک مورد سوء قصد ۴ موتور سوار قرار گرفت. راننده وی مجروح شد.

به گزارش جماران، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: احمد سالک کاشانی بعد از ظهر امروز برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی در تهران عازم شبکه افق بود که با هجوم ۲ موتور سوار به خودرو خود مواجه شد.

 

وی افزود: در پی این درگیری راننده وی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان امام خمینی تهران تحت مداوا قرار گرفته است.

 

طبق گزارش اورژانس تهران؛ این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است.

 

این گزارش می افزاید: رضا حبیبی، راننده خودرو نماینده اصفهان و  ۴۸ ساله از سمت راست پا در این درگیری مضروب شده است.

 

توضیحات حجت‌الاسلام سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس، درباره خبر سوء قصد به وی توضیح داد.

 

 

ساعتی پیش خبری مبنی بر سوءقصد به یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

 

با پیگیری‌های فارس مشخص شد نماینده ذکر شده در این حادثه، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

 

اما حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با فارس در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در محدوده خیابان لبافی‌نژاد حاضر شدم؛ زمان حضورم، در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

 

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه، صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضورم در صحنه، متوجه زخمی شدن محافظم از ناحیه ران پا شدم که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد. به گفته شاهدان ۲ موتور هر کدام با ۲ سرنشین از محل حادثه متواری شده‌اند.

 

وی در رابطه با این که آیا شما هدف سوء قصد بودید، گفت: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوء قصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------