آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

امامی‌کاشانی: مردم آمریکا در صورت رای مجدد به ترامپ، در جنایات او شریکند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
امام جمعه موقت تهران گفت: سالگرد ولادت عیسی مسیح است و مردم آمریکا و ملت مسیح اگر واقعا حضرت مسیح را قبول دارند باید دست رد به سینه این سردمدار نالایق بزنند و اگر این نالایق رای بیاورد، در همه خون‌ها ریخته شده و جنایات وی شریک هستند.

 به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی ظهر امروز در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: دو حدیث است که عرض می‌کنم و درباره آن به اندازه حوصله خطابه جمعه چندجمله تقدیم می‌کنم. حدیث اول از لحاظ سند معتبر است و همه رجال هم تایید کرده‌اند. فرج کی خواهد رسید؟ این که شما می‌گویید فرجی خواهد آمد، چه زمانی خواهد بود؟ امام صادق (ع) فرمود وقتی حکومت‌های بنی‌عباس با مشکل مواجه شوند. حکومت بنی‌عباس همان حکومت تکفیری و وهابی است و همان حکومتی است که ضد اسلام حقیقی است.

 

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: زمانی که سلطان‌هایشان هم همین بن‌عباس و وهابی‌ها و تکفیری‌ها شکسته شود، وقتی است طمع خواهند کرد به این حکومت‌ها. دستور خواهند داد که هرچه بخواهند عمل کنند. سابقه هم نخواهد داشت. در آخرالزمان یکی از علائم همین است که حکومت و حاکمانی چنین پست آنچنان ضعیف شوند که قدرت‌هایی که قبلا نمی‌تواستند اما امروز چنین می‌کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا همیشه بر کشور ما و اسلام مسلط بود و عامل آن طاغوت و شاه بود اما در این عصر چیزهایی است که بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. جوری طمع می‌کنند که داعش را درست می‌کنند. داعش جمعی است که آمریکا و صهیونیسم درست کردند که اشاره دارد به دولت اسلامی عراق تا شام. یعنی کشورهای عربی و اسلامی. بودجه را گفتند سعودی دهد و بعد پول هم گرفتند و اینقدر طمع کردند و مردم را از بین بردند.

 

خطیب نمازجمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: سپس دیگر دولت‌های تکفیری را قبول نخواند داشت و مردم علیه آن‌ها حرکت خواهند کرد. در عراق آن رژیم صدام را آن مردم عراق به هم ریختند. این هم یک نشانه خواهد بود. در این مقطع است که صاحب این امر یعنی مهدی موعود(عج) از مدینه حرکت خواهد کرد و با نشانه‌هایی از پیغمبر که آن  زره و شمشیر پیغمبر است همراه خواهد بود و این نشان می‌دهد که اوضاع آخرالزمان بر چه وضعی است و چرا این روایت آمده؟ به نظر می‌رسد برای این است تا ملت اسلام را بیدار کنند که شما الان چه وظیفه‌ای دارید و باید چه کنید.

 

وی ادامه داد: وظیفه امت اسلام بیداری و توجه است به اینکه دشمن چه کارهایی می‌کند. الان در عراق چه می‌کنند و چه خائنانی را بر موج‌ها سوار می‌کنند؟ این وضعی است که دشمن دارد. از طرف دیگر ما چه وظیفه‌ای داریم. امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه بیانی دارد که می‌فرماید چقدر بد است خواب که می‌شکند عزم‌ها و تصمیم‌های زمان را. اگر آدمی سستی کرد و برنامه نداشت نتیجه این می‌شود که تصمیم‌ها از بین می‌رود و نظم زندگی از هم می‌پاشد. باید مواظب زمان بود. امروز در دنیای استکبار و صهیونیست برای کشورهای اسلامی و ایران برنامه‌ها چیده‌اند یعنی اتاق فکر دارند که با اقتصاد و کشور و فرهنگ جوانان و این سیاست چه کنیم و چگونه ملت را به زانو در آوریم؟

 

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری تصریح کرد: ما باید چه کنیم؟ خواب هستیم یا بیدار؟ آدم خواب برنامه‌های دشمن را نمی‌بیند. زمان، زمانی است که باید بیدار بود. مسئولان باید بیدار باشند. چه باید کرد؟ چگونه نظارت و مدیریت و تولید کرد؟ چگونه باید جلوی واردات و قاچاق را گرفت؟ همین که رهبر عزیزمان کرارا تاکید کردند که روی پای خود بایستید. با ملت مقاوم و با این همه جوان و فرهیخته و سرمایه چه باید کرد؟ این وظیفه ماست. ما باید بگوییم دنیای استکبار چه برنامه‌هایی دارد؟ همه باید با هم باشیم و همه باید این کار را انجام دهیم.

 

امامی‌کاشانی گفت: عالم بزرگ نیجریه علامه ابراهیم زکزاکی که بعد از داشتن آن همه جراحت‌ها تازه به زندان افتاده است. این ملت اسلام و مردم دنیای اسلام همه وظیفه داریم که حداقل بخواهیم که دولت نالایق نیجریه این مرد بزرگ را از زندان آزاد کند و برای درمان به کشوری دیگر بفرستد و ما باید برای سلامت و نجات او دعا کنیم. همچنین سالروز شهدات آیت‌الله مفتح است و ما برای مقام ایشان در پیشگاه خداوند درجات بالاتری خواستاریم.

 

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد:  سالگرد عیسی مسیح است و مردم آمریکا و ملت مسیح اگر واقعا حضرت مسیح را قبول دارند باید دست رد به سینه این سردمدار نالایق بزنند و اگر این نالایق رای بیاورد در همه خون‌ها ریخته شده و جنایات شریکند. اگر خدای ناخواسته دوباره رای دهند در پیشگاه تاریخ و در درگاه پرودگار این‌ها مسئول خواهند بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------