آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

نتایج اولیه کالبدشکافی قاضی غلامرضا منصوری: مرگ همراه با خشونت یا بر اثر سقوط از ارتفاع!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
نتایج اولیه کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری، نشان می‌دهد که مرگ او با "خشونت" همراه بوده است.

رسانه های رومانی گزارش داده اند که نتایج نخست کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری، قاضی ایران نشان می دهد که مرگ او با" خشونت" همراه بوده است.

 

گزارش یک رسانه آمریکایی از متن بیانیه دفتر دادستانی رومانی درباره مرگ غلامرضا منصوری با گزارش رسانه رومانیایی از آن تفاوت دارد.

 

 

پایگاه رادیو فردا گزارش داده دادستان‌های رومانیایی می‌گویند منصوری احتمالاً بر اثر سقوط از ارتفاع در هتل محل اقامتش در بخارست جانش را از دست داده است.

 

گزارش دادستانی حاکی است مرگ قاضی فراری ایرانی بر اثر جراحت‌های شدید که حاصل برخورد به سطح سخت بعد از سقوط بوده اتفاق افتاده است.

 

این گزارش همچنین حاکی است کارکنان هتل صدای برخورد چیزی به زمین را شنیده‌اند. قاضی مسئول این پرونده نوارهای ویدئویی مربوط به دوربین‌ها را مورد بررسی قرار داده و از کارکنان هتل بازجویی کرده است.

 

امیرحسین نجف‌پور ثانی، وکیل مدافع قاضی منصوری در گفتگو با ایلنا، در واکنش به انتشار عکس‌های قدیمی قاضی منصوری توسط قوه قضاییه، اظهار کرد: دیروز عکس‌هایی توسط خبرگزاری قوه قضاییه منتشر شد که این عکس‌ها در فضای مجازی به سرعت پخش شد و با واکنش‌های زیادی همراه شد؛ با بررسی و مقایسه متوجه خواهیم شد که این عکس‌ها اخیراً گرفته نشده و قدیمی است.

 

وی افزود: قاضی منصوری به دلیل بیماری‌شان وزن زیادی را از دست داده بودند و در ویدئویی که از خودشان منتشر کردند نیز این مساله مشخص بود که از قبل لاغرتر شده‌اند، همچنین قاضی منصوری با برادرشان تماسی تصویری داشتند که من شاهد آن تماس بودم و چهره ایشان همان چهره‌ای بود که در ویدئو منتشر شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------