آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

تاکید رئیس جمهور بر اجرای سریع طرح اعطای وام ودیعه مسکن به مستاجرین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس جمهور روز جمعه پس از دریافت گزارش عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی از روند بازار ارز و نحوه برگشت ارز صادرکنندگان، تاکید کرد که اجرای دقیق و جدی دستورالعمل جدید نحوه برگشت ارزهای صادرکنندگان ضروری است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این گفت‌وگو اظهار داشت: ارز ناشی از صادرات غیرنفتی، باید درخدمت تولید کشور قرار گیرد.

 

رئیس جمهور همچنین با توجه به مشکل برخی مستأجران برای تأمین ودیعه اجاره مسکن، بر پیگیری و اجرای هرچه سریعتر طرح مشترک بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی در اعطای وام ودیعه مسکن به مستاجرین تاکید کرد.

 

دکتر همتی نیز در این گفت‌وگو اطمینان داد که بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای تأمین کالاهای اساسی و دارو به عمل می آورد و همزمان انتظار دارد صادرکنندگان با تسریع در برگرداندن ارز ناشی از صادرات، بانک مرکزی را در تأمین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز، همراهی کنند.

 

 

تامین نیازهای مادی و معنوی زحمتکشان عرصه سلامت اولویت دولت است

رئیس جمهور: تامین نیازهای مادی و معنوی زحمتکشان عرصه سلامت اولویت دولت است

 

رئیس جمهور با قدردانی مجدد از کادر درمانی پرتلاش و فداکار کشور اطمینان داد که تامین نیازهای مادی و معنوی این زحمتکشان عرصه سلامت جزو اولویت های دولت است و از وزیر بهداشت خواست در این خصوص پیگیری های لازم را با همکاری سازمان برنامه و بودجه به عمل آورد.

 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه در پی دریافت گزارش دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور گفت که حرکت شماری از استان ها از وضعیت قرمز به سمت وضعیت زرد، بیانگر همراهی و همگامی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت مراقبت ها و نظارت ها است که این روند همچنان باید تداوم یابد.

 

 رئیس جمهور اظهارداشت: تغییر وضعیت قرمز این استان ها، باعث کاستن از فشارهای مضاعف بر سیستم درمانی کشور و کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا می شود و مردم باید همچنان رعایت دقیق دستورالعمل ها را مدنظر داشته باشند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارش خود همچنین به شماری از شهرستان های برخی استان ها اشاره کرد که در مرز هشدار و وضعیت قرمز قرار دارند و از اعزام اکیپ های ویژه ای به این استان ها خبر داد.

 

دکتر نمکی در ادامه گزارشی را از روند هماهنگی ها میان کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسایل مطروحه برای طرح در جلسه روز شنبه ستاد ملی ملی ارائه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------