آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

چه کسانی احساس تکلیف کردند؟ 3/کاندیدایی که دست فروش بود+پیرمرد عصا به دست



حاشیه‌های سومین روز از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری/ داغ بودن بازار ادعاها

در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، همچنان بازار حاشیه‌ها داغ است، برخی چهره‌های شاخص سیاسی کشورمان به هر دلیلی نسبت به ثبت نام در انتخابات تعلل و آن را به روزهای پایانی ثبت نام موکول می‌کنند.

در مقابل مردم عادی به واسطه فرصتی که شاید ضعف‌های قانون انتخابات در اختیارشان گذاشته به وزارت کشور می‌روند، تا به زعم خود رییس‌جمهور شوند، اما این ضعف‌های قانونی که طی سنوات گذشته از دید مسوولان مغفول مانده به رییس‌جمهور شدن ختم نمی‌شود، این ضعف‌ها چنان جسارتی به برخی بخشیده که نه تنها خود را رییس جمهور آینده ایران، بلکه منجی بشریت معرفی می‌کنند!

کاندیدایی که روح به او وارد شده بود

در دقایق اولیه سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین ریاست جمهوری محمدعلی فارسی فرزند حسین 32 ساله دارای تحصیلات لیسانس رشته ادبیات با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یک نفر در کشور باید همه حقایق و چیزهای پنهان را که کسی نمی‌داند به مردم بگوید.

وی که مدعی بود دو سال پیش یک شب روح به او وارد شده است مدعی شد: ثابت می‌کنم که من کسی هستم که از طرف خدا آمده‌ام و دو سال است که ظهور کرده‌ام، اما قبل از آن یک آدم عادی بودم.

وی ادعا کرد: یکی از فتواهای من این است که تمام صدقات و نزولات به حساب یک نفر ریخته شود.

رابطه با غرب

به گزارش ایسنا، همچنین پیش از ظهر امروز مردی 34 ساله از استان گلستان دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با مراجعه به وزارت کشور جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هدف خود را خدمت به ملت معرفی کرد و گفت: هدفم رابطه با غرب است.

تاجر انگشتر

از دیگر چهره‌های حاشیه‌ای داوطلب برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، تاجر انگشتر در سوریه بود که گفت: چهار فوق‌دیپلم، یک لیسانس و چهل هنر دارم و در حال حاضر 42 و نیم سال سن دارم.

وی با اشاره به این‌که در دوره گذشته ریاست جمهوری خارج بودم و نتوانستم ثبت نام کنم، گفت: در این دوره انتخابات مجلس نیز شرکت کرده بودم و آمده‌ام شرکت کنم، دو سال پیش که در جوار حضرت زینب (س) بودم به من الهام شد، امروز با 10 فرمان و 10 دستور به میدان آمده‌ام.

همچنین رمضانعلی که خود را ایرانی‌الاصل می‌دانست به خبرنگاران تاکید کرد که در خطاب او از کلمه مهندس و دکتر استفاده نکنند وی مدعی بود قانون اساسی را کاملا می‌داند و می‌گفت بهتر است از کاندیداهای عزیز و مهربانی که برای ریاست جمهوری داوطلب می‌شوند، در مورد قانون اساسی بپرسیم.

جانباز شیمیایی و سردار

فرد دیگری که خود را جانباز شیمیایی و سردار معرفی کرد، می‌گفت دو روز است از گیلان برای ثبت نام آمده به علت ناقص بودن مدارکش او را ثبت‌نام نمی‌کنند. وی که از این مساله ناراحت بود،دچار حالت حمله شد که وضعیت جسمی وی از سوی مسوولان ستاد انتخابات کشور جهت بهبود مورد رسیدگی قرارگرفت.

جوانی که می خواست دیپلم تربیت بدنی بگیرد

از دیگر حاشیه‌ سازان سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور جوانی 22 ساله‌بود که می‌گفت می‌خواهد دیپلم تربیت‌بدنی بگیرد و هدفش خدمت صادقانه به مردم است و در این راستا هرکاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.وی گفت: آمده‌ام که آمریکا و اسرائیل را نابود کنم .

وی معتقد بود: تمام فوتبالیست‌ها به او رای خواهند داد.

همچنین امروز فردی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد، که مدعی بود برخورداری مردم از ملاقات سریع و آسان با مسوولان از اهداف اوست. 

حاشیه‌های از روز استثنایی ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری

کاندیدایی که دست فروش بود

غلامرضا آقایی که از قم برای ثبت‌نام به تهران آمده بود متولد سال 1341 و دیپلمه ریاضی است.و آقایی دست‌فروشی و کاسبی را شغل و پیشه‌اش معرفی کرد و گفت: من یک ساعت وقت می‌خواهم تا برنامه‌هایم را برای سران مملکت بازگو کنم.

غلامرضا که می‌گفت 4 دختر دارد چهارمین دوره است که در انتخابات ثبت‌نام می کند و به گفته خودش در سیاست و دیانت تک است. غلامرضا که بر اثر پوشیدن لباس‌های متعدد بین همدیگر سوژه خبرنگاران و عکاسان شده بود در مورد دلیل پوشیدن لباس‌های زیاد گفت: من سردم است و برای اعصابم مجبورم که ده دوازده لباس روی هم بپوشم؛ البته الان خیلی از لباس‌هایم را درآورده‌ام و در در کیسه‌ای که در دستم است گذاشته‌ام. غلامرضا همچنین گفت که هر روز که صبح از خواب بیدار می‌شود کتاب جغرافیایی کلاس دوم راهنمایی را می‌خواند تا اعصابش آرام شود.

بازنشسته نیروی دریای

قاسمعلی فلاحیان 51 ساله دیگر کاندیدی بود که امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود. قاسمعلی خود را دانشجوی NBAو بازنشسته نیروی دریای با درجه سرتیپ 2 معرفی کرد. این متقاضی ثبت‌نام در انتخابات انضباط اقتصادی را مهمترین برنامه‌اش عنوان کرد و گفت: که از احمدی‌نژاد به عنوان مشاور استفاده می‌کنم.

قاسمعلی فلاحیان در پاسخ به این سوال که آیا نسبتی هم با آقای فلاحیان دارید گفت: آقای فلاحیان برادر من است؛ البته وی از حضور همزمان برادرش! در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت‌نام اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بهروز وثوقی‌راد یا همان قیصر لیدرهای فوتبال ایران که در روز اول ثبت‌نام‌ها حاشیه‌ساز شده بود امروز هم پشت در وزارت کشور پرسه می‌زد. وقتی به سراغ وی رفتیم و دلیل پرسه زدنش را پرسیدیم گفت که منتظر یکی از دوستان فیلم‌سازش است.

همزمان با ثبت‌نام خرازی در ستاد انتخابات، تعداد زیادی که ملبس به لباس‌های محلی از اقوام مختلف بودند پشت در وزارت کشور حضور یافتند و حمایت‌شان را از خرازی اعلام کردند.

مهدی رحیمی متولد 1359 و کارمند وزارت ورزش هم امروز برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمد. وی مدرکش را معادل فوق‌لیسانس کشتی‌رانی عنوان کرد و اظهار داشت: از سال 88 برنامه‌هایم را تدوین کرده‌ام و می‌خواهم مسائل معیشتی را حل کنم.

البته امروز سومین خانم هم برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد ولی هیچ پاسخی به خبرنگاران نداد و در پاسخ به اصرار فراوان خبرنگاران گفت که بعد از تایید صلاحیتم صحبت می‌کنم.

محمدهاشم آخوندی هم که می‌گفت پزشک است امروز به وزارت کشور آمد. وی می گفت که هیچ نگاهی به ریاست جمهوری ندارد و فقط برای استفاده از پوشش رسانه‌ای در وزارت کشور حاضر شده‌ام تا برخی مسائل را اعلام کنم. البته محمدهاشم گفت که در سال 84 هم تفننی در انتخابات شرکت کرده است.

کریمی زمانی 39 ساله و ملبس به لباس روحانیت هم امروز در ستاد انتخابات حضور یافت. وی که می‌گفت دو دوره در انتخابات ثبت‌نام کرده تاکید داشت که دین از سیاست جدا نیست.

وی که خود را اصولگرا می‌دانست برنامه‌هایش تحت عنوان اصلاحات اسلامی را به خبرنگاران نشان داد.

عصبانی‌ترین نامزد

عباسعلی خوشنویسان 52 ساله تقریبا عصبانی‌ترین نامزدی بود که در این دوره برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد.

وی که به صدای بلند و گاها الفاظ خارج از عرف سخن می‌گفت: اظهار داشت من آنقدر پول دارم که برای پول هم نیامده‌ام. وی معتقد بود که رئیس‌جمهور ایران از این به بعد باید انگلیسی صحبت کند چرا که رسانه های خارجی سخنان او را تحریف می‌کنند.

پیرمرد عصا به دست

محمد شربتیان پیرمرد عصا به دستی بود که می‌گفت متولد 1317 است و در جمع خبرنگاران گفت که برای انجام برنامه‌هایم شرافتم را گرو می‌گذارم. آقای شربتیان خطاب به خبرنگاران گفت که هر کسی که می‌خواهد عروسی بگیرد فعلا می‌تواند از حیات ویلای من که در پردیس کرج است استفاده کند.

وقتی دیدم احمدی‌نژاد کشور را به اینجا رسانده من هم تصمیم گرفتم رئیس‌جمهور شوم

فردی که خود را محسن کوثری دانشجوی دکترای علوم سیاسی معرفی می‌کرد هدفش از ثبت‌نام برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را خدمت به مردم عنوان کرد.

وی که به گفته خود از استان گلستان برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمده بود اظهار داشت: وقتی دیدم احمدی‌نژاد کشور را به اینجا رسانده من هم تصمیم گرفتم رئیس‌جمهور شوم.

این فرد هدف دیگر خود برای نامزدی در انتخابات را برقرار رابطه با غربی‌ها برشمرد.

فرد دیگری که از خبرنگاران خواست وی را مهندس و دکتر خطاب نکنند و اعلام کرد که وی رمضانعلی ایرانی‌الاصل نام دارد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بایستی از قانون اساسی مطلع باشند، تصریح کرد: باید از نامزدها درباره قانون سؤال شود.

نابود کردن آمریکا

علیرضا هاشمیان‌پور 22 ساله از تهران فرد دیگری بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کرد.

وی نابود کردن آمریکا و پیروی از ولایت فقیه و خدمت صادقانه را از جمله اهداف خود برشمرد.

هاشمیان پور همچنین بخشی از کابینه خود را معرفی کرد که بر اساس گفته وی محمود احمدی‌نژاد معاون اول، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، حبیب کاشانی وزیر آموزش و پرورش و عابدینی وزیر ورزش بود.

این فرد همچنین با بیان اینکه خدا نکند خاتمی و هاشمی در کابینه‌ام حضور داشته باشند حمایت خود را از قالیباف، ولایتی و حداد عادل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش جوانان 22 ساله‌ای که عنوان می‌کرد محمدحسین معدنچی نام دارد دلیل حضور خود را اینگونه عنوان کرد که برای کسب تجربه و حضور جدی‌تر در دوره‌های بعدی به صحنه آمده است.

همچنین فردی که خود را سردار شیمیایی جنگ تحمیلی به خبرنگاران معرفی کرد پس از اینکه مسئولان ستاد انتخابات به دلیل نقص مدرک از وی خواستند با کامل کردن مدارک برای ثبت‌‌نام اقدام کند با ناراحتی دچار تشنج شد که به وسیله مسئولان وزارت کشور به حالت عادی درآمد.

همچنین فردی 45 ساله با نام اصغر قدیمی با حضور در وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کرد.

وی خود را دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و مدافع و حامی محسن رضایی عنوان کرد و گفت: بنده اگر به قدرت برسم علی‌اکبر ولایتی را به عنوان وزیر امور خارجه، قالیباف را به عنوان وزیر دفاع در کابینه خود به کار می‌گیریم و از احمدی‌نژاد استفاده نخواهم کرد.

وی همچنین بهره‌گیری از اساتید و نخبگان را از جمله برنامه‌های خود برشمرد و تأکید کرد که هزینه تبلیغات انتخاباتی خود را به وسیله اعلام شماره حسابی تأمین خواهد کرد. شعار انتخاباتی این فرد دولت حمایتگر و نظاره‌گر است.

 

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

یکی از ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

یکی ازثبت نام کنندگان ریاست جمهوری که ادعا کرد 40 هنر دارد

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

فردی که با 10 فرمان به عرصه آمد

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

روح الله احمد زاده معاون سابق رییس جمهور پس از ثبت نام

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

 خبرنگاران و عکاسانی که در اطراف فلاحیان حلقه زده اند

 

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

فردی که خود را جانباز و سردار معرفی کرد وبه دلیل ناقص بودن مدارک ثبت نام نمی شد

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

به هم خوردن حال فردی که به علت نقص مدارک ثبت نام نشد

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله محمد باقر خرازی در نشست خبری

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

محمد غرضی وزیر پست دولت موسوی و هاشمی پس از ثبت نام

انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری

یکی از افرادی که ثبت نام کرد و مدعی تسلط بر قانون اساسی بود

 

فارس/ایسنا/انتخاب/خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------