عضو فراکسیون زنان مجلس : اطلاعی از طرح عفاف و حجاب ندارم/ بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده



سمیه محمودی  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

منیبان نوشت: سمیه محمودی می‌گوید: بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده است و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

 

سمیه محمودی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، درباره سرانجام اعتراض نمایندگان زن مجلس به اظهارات اخیر بانکی پور مبنی بر ازدواج دختران ایرانی با مردان خارجی گفت: ما نمی‌توانیم یک نماینده را از مجلس اخراج کنیم. در هر صورت نمایندگان اعم از زن و مرد مخالفت خود را با صحبت‌های بانکی پور اعلام کردند. هر چند او به عنوان یک شخص چنین اظهار نظری درباره ازدواج دختران ایرانی داشته اما برای یک نماینده که در شورای انقلاب فرهنگی عضویت دارد، زشت است که چنین صحبت‌هایی کند.

 

او افزود: در هر صورت صحبت‌های بانکی پور درباره ازدواج دختران ایرانی بسیار بی‌ربط است و فردی که نماینده مردم است باید بسیار سنجیده صحبت کند و همه جوانب را در نظر بگیرد. بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

  

محمودی با تاکید بر اینکه مجلس نمی‌تواند به دلیل این قبیل اظهارنظرها با بانکی پور برخورد کند، تصریح کرد: برای برخورد با بانکی پور بستگی به این دارد که به شورای نظارت شاکی شویم اما با توجه به واکنش‌هایی که نمایندگان به اظهارات بانکی پور داشتند، نشان دادیم که حرف بانکی پور حرف مجلس نیست.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه اظهارات بانکی پور به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منتقل شد یا خیر؟ اظهار کرد: انعکاس چنین اظهاراتی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نتیجه‌ای نخواهد داشت اما در هر صورت این پیام را به زنان کشور اعلام کردیم که چنین نظراتی درباره ازدواج دختران ایرانی حرف یک نفر است و حرف همه مجلس نیست.

 

محمودی در پاسخ به اینکه شنیده شده مجلس طرحی در خصوص عفاف و حجاب در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: بنده اطلاعی از طرح عفاف و حجاب ندارم و در این خصوص چیزی نشنیدم و اگر هم بوده بنده نخواندم و مشاهده نکردم.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه نمایندگان افرادی را برای حضور در وزارت کار به دولت پیشنهادد دادند، یادآور شد: بنده بیشتر رأی می‌دهم و کسی را معرفی نمی‌کنم اما در روند انتصاب آن فرد، نظارت می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------