آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

واکنش مهاجرانی به بازداشت‌های اخیر



مهاجرانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه اعتماد: مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی به بازداشت‌های اخیر واکنش نشان داد.

 

 سید عطاءالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد: 

حال چطور ممکن است بیانیه چندسینماگر، اظهارنظر البته تند و ساختارشکن برخی فعالان سیاسی، تهدیدی برای نظام و انقلاب تلقی شود؟

 

تجربه نشان داده است که فشارهای سیاسی و امنیتی ممکن است مسکن های تندی باشند، اما پایدار نیستند موقعیت ها و شرایط تحول می‌پذیرند.

 

نقدهای جدی و مدلل مطرح نمی شود. کار به دست افرادی که نبایست و نشایست سپرده می شود وما شاهد انباشت زیان های ملی و بلکه تاریخی خواهیم بود.

 

مسیح علیه السلام توصیه غریبی به یاران و حواریون خود کرده است: مانند مار هوشیار و مانند کبوتر ساده باشید!» (انجیل متی، باب دهم، آیه۱۶)

 

و اما یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است؟ ما در آن جایی که بایست مثل مار هوشیار باشیم، گاه و بیشتر از گاه مثل کبوتر ساده ایم.

 

مثل نفوذهایی که در واحدهای تحقیقاتی هسته ای با ماجرای استاد هسته ای اتفاق افتاد و نیز مراقبت از جان دانشمندان و اما جایی که بایست، مانند کبوتر ساده باشیم، مثل تحمل انتقادات، همانند مار هوشیاریم که اینان عوامل سرویسهای جاسوسی اند و لنگ می مانیم، غافل از اینکه عوامل سرویس های امنیتی جای دیگرند! اتفاقا شعارهای تندمیدهند و غلط اندازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------