آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

روزنامه جمهوری اسلامی: وضعیت امروز حجاب، نتیجه عملکرد ۴۳ ساله خودمان است/ چرا متهمان جای مدعی نشسته اند؟



 برخورد با بدحجابی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به بعضی دیدگاهها در باره برخورد با بدحجابی نوشت: مگر با توهین و تحقیر می‌شود آدم ساخت که چنان می‌کنید و چنین توقع دارید؟ حرف‌هاتان مثل بمب گذاشتن زیر پایه‌های فرهنگی جامعه است. ویران می‌کنید و در عین حال توقع آبادانی را به زبان می‌آورید؟

 

با خود صادق باشیم،چهل و سه سال همه چیز را در اختیار داشتیم.رسانه بود، منبر بود، مسجد بود، مدرسه بود، دانشگاه بود، تلویزیون و سینما و... بود. همه آنچه لازم بود را در اختیار داشتیم و داریم، پس چه شد که چنین شد؟ این‌ها پرورش یافتگان مدیریت فرهنگی خود ما هستند. اگر قرار باشد از کسی یقه بگیریم، باید دست در یقه خودمان باشد.

 

اگر قرار باشد کسی را به دیوار بکوبیم،پشت خودمان خاکی خواهد شد. اگر ما درست می‌شدیم، اگر درست بشویم، همه درست می‌شوند. ما سفره حلال پهن کنیم، لقمه‌های که دیگران برمی‌دارند شبهه‌ناک نخواهد بود. اگر خود را اصلاح کنیم، فساد جایی برای تکثیر پیدا نخواهد کرد. مشکل را قبل از آنکه در رفتار دیگران با ذره بین بجوئیم، در مدیریت خود بسنجیم آن وقت شاید نحوه رفتارمان فرق کند.

 

متأسفانه کار به جایی رسیده که هرکس تقصیرش بیشتر است، بیشتر طلبکاری می‌کنند. هرکس در جایگاه خود کوتاه آمده، صدایش بلندتر است. صدای بلند، حق ایجاد نمی‌کند، حق را باید به صدای بلند گفت. به واقع ما خود متهم هستیم، جای مدعی نشستن، چیزی را عوض نمی‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------