آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

فرمانده نیروی زمینی ارتش: آرش ۲ مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو است | منتظر دستور هستیم



  فرمانده نیروی زمینی ارتش,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است. 

 به گزارش همشهری آنلاین، امیر کیومرث حیدری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به بیان جزئیاتی از رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش پرداخت و در یکی از مباحث خود به بکارگیری پهپاد آرش ۲ در این رزمایش اشاره کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته، گفت: آرش ۲، پهپاد راهبردی و نقطه زن است که توانست در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش همان نقطه‌ای که موشک فتح ۳۶۰ مورد اصابت قرار داد را منهدم کند.

 

امیر حیدری در پایان توضیحات خود درباره جزئیات رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: منتظر دستور برای به کارگیری آرش ۲ هستیم.

 

پهپاد آرش۲ در دو نمونه مجهز به کاونده تلویزیونی و فروسرخ ارائه می‌شود تا به این ترتیب قادر خواهد باشد، اهداف مختلف را با دقت بالا منهدم کند.

 

آرش ۲ دارای برد اعلامی ۲۰۰۰ کیلومتر است و در تصاویر منتشر شده از بنر حاوی اطلاعات مربوط به این پهپاد، مداومت پروازی ۹۰ دقیقه برای پهپاد آورده شده که پیش بینی می‌شود سرعت پهپاد حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------