آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

واکنش سخنگوی سپاه به اظهارات سردار فیروزآبادی درباره تذکر به رسانه های وابسته به سپاه



اخبار,اخبار سیاسی,رسانه‌هاي وابسته به نيروهاي مسلح

 

 اخبار سیاسی - سخنگوی سپاه:منظور سرلشگر فیروزآبادی،رسانه های وابسته به بسیج بود، نه سپاه

سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در واكنش به دومين تذكري كه توسط مسوولان به رسانه‌هاي وابسته به نيروهاي مسلح داده شده است گفت: «من صحبت‌هاي حجت‌الاسلام سعيدي را خواندم اما فكر نمي‌كنم ضرورتي داشته باشد در مورد اين موضوع صحبت كرد. اينكه در سه هفته گذشته دوبار تذكر داده شده است الزاما به اين معنا نيست كه اين رسانه‌ها اين امر را رعايت نكرده‌اند. اتفاقا بعد از تذكري كه سرلشگر فيروزآبادي به رسانه‌ها دادند آنها هم همكاري كردند و به صورت جدي اين موضوع رعايت شده است.

« به گزارش تدبير، او ادامه داد: «اما چون به صورت جدي موضوع تذكر سرلشگر فيروزآبادي در رسانه‌ها بازتاب داشته است و مورد سوال خبرنگاران قرار گرفته است، مجددا در مورد آن صحبت‌هايي شده است.»سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: روي صحبت سرلشگر فيروزآبادي بيشتر رسانه‌هاي منتسب به سازمان بسيج بوده است و مي‌گويد: «از سويي رسانه‌هايي كه مورد نظر سرلشگر فيروزآبادي بوده است بيشتر رسانه‌هاي وابسته به سازمان بسيج است كه ارتباط مستقيم و سازمان يافته‌يي با سپاه پاسداران ندارند.»

سردار شريف در مورد برخورد با رسانه‌هايي كه اين تذكرها را جدي نمي‌گيرند مي‌گويد: «اين رسانه‌ها قطعا ملزم به رعايت تذكرات اخير هستند خصوصا در سلسله مراتب نظامي بايد به اين تذكرات توجه كرد. روشن است اگر اين تذكرات اعمال نشود با همه اين رسانه‌ها برخورد مي‌شود. در صحبت‌هاي سرلشگر فيروزآبادي هم بيان شد كه اگر اين تذكرات اعمال نشود با اين رسانه‌ها برخورد مي‌كنيم. دستور پذيري يك اصل در چارچوب رفتار‌ها و فعاليت‌هاي نظامي است.»

او مي‌گويد: «قطعا چگونگي اين برخوردها هم به تدبير سرلشگر فيروزآبادي بستگي دارد. گرچه ما ساز و كارهاي تعريف شده‌يي داريم اما معمولا تجربه نشان داده است كه وقتي تذكرات از سوي شخصي در سطح سرلشگر فيروزآبادي مطرح مي‌شود قطعا رعايت مي‌شود.»او در مورد تذكر به آنچه رسانه‌هاي منتسب به بسيج مي‌نامد مي‌گويد: «بسيج هم رسانه‌هايي را در كشور براي كمك به فضاي فرهنگي و مقابله با جنگ نرم دشمن راه‌اندازي كرده است و در اين حوزه هم توفيقاتي داشته است اما گاهي در خلال تغييرات و تحولاتي كه صورت مي‌گيرد اشكالاتي هم پيش مي‌آيد كه منجر به اين تذكرات‌مي‌شود.»

اخبار سیاسی - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------