آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

قوه قضاییه: تعیین زمان دادگاه نجفی تا 2 روز آینده



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سخنگوی قوه قضائیه
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ظرف یکی ،دو روز آینده مهلت تعیین شده برای وکلای پرونده شهردار اسبق تهران به پایان می‌رسد و زمان برگزاری دادگاه اعلام خواهد شد. 

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با  فارس، در رابطه با تعیین زمان برگزاری دادگاه محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده در حال بررسی است و همین یکی دو روز آینده و شاید تا پایان هفته، مهلت 10 روزه به اتمام می‌رسد.

 

وی افزود: این مهلت ۱۰ روزه برای وکلای متهم و وکلای اولیای دم جهت اظهارنظر در مورد ایرادات احتمالی در کیفرخواست است که با پایان یافتن این مدت، دادگاه در اسرع وقت زمان رسیدگی را معین خواهد کرد و رسیدگی انجام خواهد شد.

 

اسماعیلی در پاسخ به اینکه آیا موارد جدیدی در این پرونده مطرح شده است یا خیر، گفت: پرونده مطلب جدیدی ندارد و همان کیفرخواستی است که به دادگاه ارسال شده است.

 

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد:بنابراین هنوز زمانی برای رسیدگی به پرونده تعیین نکرده‌ایم علت هم طی فرایند قانونی، تعیین وقت است و قبل از آ‌نکه دادگاه بخواهد تعیین وقت کند اصحاب پرونده و وکلای آنها به موجب قانون مهلتی برای مطالعه کیفرخواست دارند و اگر ایرادی در کیفرخواست بود می‌توانند در این مهلت تعیین شده اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: بنابراین بعد از پایان مدت، دادگاه در اسرع وقت و با رعایت ضوابط و مقررات، زمان رسیدگی را اعلام می‌کند و جلسه دادرسی انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------