آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

واکنش احمدی‌نژاد به حمایت برخی اصلاح‌طلبان از مواضعش/چراغ سبزی که احمدی‌نژاد به آمریکا نشان داد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمود احمدی‌نژاد
فعال سیاسی و روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد مواضع حمایتی آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده را دید و معتقد است اوضاع رو به بهبود و روشنایی قرار دارد. 

بهمن شریف زاده با روایت آخرین دیدارش با محمود احمدی نژاد به خبرآنلاین گفت: من گرایش رو به فزونی جریان های سیاسی کشور مشخصا اصلاح طلبان به سخنان آقای احمدی نژاد و موضع اتخاذی آقای بقایی را مطرح کردم. خود آقای احمدی نژاد نیز نظر داد.

 

وی افزود: صحبت من به آقای احمدی نژاد براساس اخبار رسانه ها بود که آقای احمدی نژاد نیز این مواضع را دیده بود که بعضی همچون آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده چنین مواضعی گرفتند، البته بعضی اساتید دانشگاه نیز به خود او مراجعه داشتند. معتقدم این جو در حال افزایش است.

 

این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد یادآور شد:  آن آقایانی که این صحبت را زود دریافت کردند از چه گرایش سیاسی به یک حقیقت اذعان می کنند و برای شان مهم نیست که احمدی نژاد دارد این را می گوید بلکه مهم آن است که این حرف دارد در جامعه باز می شود و باید کمک به باز شدن این حرف کرد.

 

وی درباره جمع بندی نظر محمود احمدی نژاد راجع به این موضوع اظهار کرد: آقای احمدی نژاد گفت ما رو به بهبود اوضاع، بصیرت و روشنایی هستیم. فکر مردم قدم به قدم و گام به گام باز می شود. مردم هیچ گاه توقف نمی کنند. دوره ای مردم پیشرفت می کنند و بهترین انتخاب را انجام می دهند. یعنی باز می شوند و جلو می روند تا بهبود حاصل شود.

 

شریف زاده بیان کرد: آقای احمدی نژاد در میان رجال سیاسی و علمی کشور اگر نگویم امیدوارترین، جزء امیدوارترین انسان ها به بهبود اوضاع است، منتها بهبود اوضاع از نگاه او گاهی اوقات با اصلاحات اساسی رو به رو می شود. یعنی اصلاحات اساسی اتفاق می افتد. همین الان شاهدیم و هم به زودی شاهد جلوه های بیشتری از این اصلاحات خواهیم بود. در واقع آنجا که مردم از جهت اقتصادی، دادرسی و وضع قوانین اشکال دارند، بهبود پیدا خواهد کرد.

 

وی درباره انتقادها به زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد و نامه نگاری های او به بوش و اوباما با هدف ارتباط گیری با امریکا اظهار کرد: نوع ارتباط مهم است، احمدی نژاد وقتی اعلام ایران هسته ای کرد، آمریکا تقاضا داشت در گروه مذاکرات قرار گیرد تا او باشد که هسته ای شدن ایران را تأیید می کند. بالاخره ابرقدرت است و نمی خواست وجهه اش در جهان مخدوش شود. آقای احمدی نژاد به این اندازه از ارتباط راضی شد که ضمن حفظ عزت و حقوق ایران و اینکه امریکا تحریم نکند، آمریکا در قالب 1+5 باشد و بگوید پذیرفته که ایران هسته ای است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------