آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

سردار کوثری: لازم باشد، اجازه خروج نفت از طریق تنگه هرمز به دنیا را نمی‌دهیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , سردار کوثری
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به مواضع صریح و روشن رئیس جمهور در برابر تهدیدات نفتی دونالد ترامپ اظهار کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا در چند روز گذشته مبنی بر جلوگیری از صادرات حتی یک قطره از نفت ایران به سایر کشورها، نیازمند موضع سریع و هوشمندانه‌ای از جانب ایران بود که خوشبختانه رئیس جمهور محترم در این زمینه بسیار بیان موضع خوبی داشتند.وی تصریح کرد: 20 درصد نفت جهان از تنگه خلیج فارس عبور می‌کند و دنیا به این نفت نیاز دارد و هر اقدام خصمانه‌ای از طرف آمریکا هزینه‌های گزافی برای آنها به دنبال دارد

سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به مواضع صریح و روشن رئیس جمهور در برابر تهدیدات نفتی دونالد ترامپ اظهار کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا در چند روز گذشته مبنی بر جلوگیری از صادرات حتی یک قطره از نفت ایران به سایر کشورها، نیازمند موضع سریع و هوشمندانه‌ای از جانب ایران بود که خوشبختانه رئیس جمهور محترم در این زمینه بسیار بیان موضع خوبی داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، وی با اشاره به نامه سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران مبنی بر حمایت از مواضع انقلابی رئیس جمهور تاکید کرد: سخنان آقای روحانی مواضع کل نظام جمهوری اسلامی بوده و حمایت سردار سلیمانی از صحبت‌های دقیق و هوشمندانه آقای روحانی در راستای دفاع و پاسداری از منافع ملی است.

کوثری با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا و متحدانش فقط به فکر منافع خود هستند، تاکید کرد: اگر قرار بر منع صادرات نفت ایران باشد، اجازه خروج نفت به دیگر نقاط دنیا از طریق تنگه خلیج فارس را نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: 20 درصد نفت جهان از تنگه خلیج فارس عبور می‌کند و دنیا به این نفت نیاز دارد و هر اقدام خصمانه‌ای از طرف آمریکا هزینه‌های گزافی برای آنها به دنبال دارد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکا از آن سوی دنیا حق دخالت در ایران و منطقه را ندارد و این مردم و دولت‌هایشان هستند که برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری می‌کنند، ادامه داد: حمایت سردار سلیمانی از مواضع رئیس جمهور نشان می‌دهد که آمریکا و متحدانش بدانند این منطقه جایی نیست که هر کاری دلشان خواست و میلشان کشید انجام دهند.

وی با تمجید از سخنان دیروز رئیس جمهور گفت: مردم عزیز ایران بدانند که ما مطابق 40 سال گذشته مقابل  شیطان بزرگ قاطعانه ظاهر شده‌ایم و در ادامه نیز به لطف خداوند پیروز خواهیم شد.

کوثری در پایان با اشاره به سابقه چندین هزارساله ایران و چند ساله رژیم نامشروع اسرائیل خاطر نشان کرد: تهدیدهای پوشالی اخیر اسرائیل نشانه ضعف شدید آنها مقابل ایران و جبهه مقاومت است و ضعف و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطینی سندی بر ناتوانی و عجز آنها است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------