آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری: ادعاها در مورد انتخابات 96 از اساس کذب است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,انتخابات 96
این ادعا از اساس کذب بوده و در همان زمان نیز توسط سخنگوی شورای محترم نگهبان تکذیب شده است، با این همه به دلیل اینکه این خبر کذب حاوی افترا به ریاست جمهوری است، معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری این موضوع را تا انتها مورد پیگیرد حقوقی قرار خواهد داد.

یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی به نقل از یک نماینده مجلس در مورد عملکرد شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را کذب محض دانست و از پیگیری حقوقی این موضوع توسط معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، به تازگی خبری بر روی یک وب سایت خبری منتشر شده است که فردی به نقل از کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی ادعاهایی را در مورد عملکرد شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 و مباحثی در مورد اصل برگزاری انتخابات مطرح کرده است.

 

این منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری گفت: این ادعا از اساس کذب بوده و در همان زمان نیز توسط سخنگوی شورای محترم نگهبان تکذیب شده است، با این همه به دلیل اینکه این خبر کذب حاوی افترا به ریاست جمهوری است، معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری این موضوع را تا انتها مورد پیگیرد حقوقی قرار خواهد داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان نیز در این خصوص موضعی می گیرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه این افترائات متوجه شورای نگهبان نیز می شود، مناسب است که شورای محترم نگهبان نیز با قاطعیت نسبت به این روش های غیراخلاقی و آسیب زننده به وحدت و یکپارچگی و اعتماد ملی موضع گیری کند.

 

این منبع آگاه همچنین با بیان اینکه نشر اینگونه اخبار کذب در شرایطی که کشور با انواع توطئه های خارجی و داخلی مواجهه است چیزی جز حرکت در مسیر دشمن و آب به آسیاب آنها ریختن نیست، از قوه قضائیه خواست تا با این حرکات و اقدامات خزنده که در پوشش انقلابی گری و دلسوزی برای نظام صورت می گیرد با جدیت برخورد کند تا این شائبه که قوه قضاییه مسائل را از دریچه حزبی و جناحی ارزیابی و دنبال می کند، پیش نیاید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------