آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

قالیباف بالاخره به اینکه با فشار ،از عرصه انتخابات کناررفته،اعتراف کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , قالیباف

 

محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران و رقیب روحانی در دو انتخابات متوالی پس از یک دوره سکوت بالاخره ارتباط با رسانه‌ها را از سر گرفت.

 

قاليباف در همين چند روز گذشته باز به رسانه‌ها بازگشته و فعلا رسانه‌هاي همسو را انتخاب كرده است.

 

ماجراي معاون اولي قاليباف

روزهاي پرالتهاب دولت و درست زماني كه صحبت از تغيير و تحولات در كابينه بود، خبري عجيب در مورد حضور قاليباف در دولت شنيده شد. اين خبر ابتدا از سوي يكي از رسانه‌هاي اصولگرا منتشر شد و اين رسانه مدعي شده‌بود كه روحاني از قاليباف دعوت كرده تا به جاي اسحاق جهانگيري بنشيند. خبرها آن قدر آب و تاب داشت كه حتي صحبت از قطعي شدن رفتن جهانگيري هم به گوش مي‌رسيد و از آن سو رسانه‌هاي مخالف دولت هم نمي‌توانستند خوشحالي خود از رفتن جهانگيري را پنهان كنند.

 

بعد از مدتي هم اين خبر به فراموشي سپرده ‌شد. روز گذشته قاليباف شخصا اين خبر را تكذيب كرد. او در واكنش به اين سوال كه «شايعه شده بود كه از شما براي حضور در دولت دعوت به عمل آمده است، آيا چنين بوده؟» با خنده پاسخ داده كه «اين مساله را از خبرنگاران بپرسيد!» و البته در نهايت تاييد كرد كه « چنين مساله‌اي نبوده است.»

 

دروغ نشست با رييسي

چندي پيش خبري منتشر شد مبني بر اينكه سيدابراهيم‌رييسي جلسات محدود و خاصي را با برخي اصولگرايان و در تهران برگزار مي‌كند كه اتفاقا قاليباف هم يكي از افراد شركت‌كننده در اين جلسات است. قاليباف در اين مورد توضيح داده كه اين خبر صحت ندارد اما ادامه داده كه «اينكه در موضوعات سياسي همديگر را ببينيم، طبيعي است و ما هم افراد اصلاح‌طلب را مي‌بينيم و با آنها صحبت مي‌كنيم و هم اصولگرايان را؛ اين عرف سياست است.»

 

احساس وظيفه يا فشار

همان زمان كه قاليباف از انتخابات كنار رفت، اخباري مبني بر فشار برخي چهره‌هاي اصولگرا براي كنار رفتن او منتشر شد. قاليباف گفته است كه با فشار كنار نرفته و هركس قاليباف را بشناسد، مي‌داند كه با فشار كنار نمي‌رود البته تاكيد كرده كه در جمع دوستان و بزرگان اصولگرا وقتي مي‌گفتند كه يكي بايد كنار برود به من نگاه مي‌كردند.

 

او در پايان اين مصاحبه نيز گفته كه ٣٠ صفحه دل‌نوشته در مورد انتخابات ٩٦ دارد كه براي ثبت در تاريخ نوشته است.

 

 اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------