آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

محسن هاشمی: حزب کارگزاران نباید شعار دائمی خود را فراموش کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این که ارتقای کارآمدی نظام همواره یکی از شعارهای حزب کارگزاران سازندگی است، گفت: این حزب نباید شعار خود را فراموش کند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به این که اگر مشکلات کشور را درست تبیین نکرده و نتوانیم کارآمدی حاکمیتی را افزایش دهیم ممکن است مشروعیت نظام کاهش یابد، اظهار کرد: آنچه ما را دچار مشکل کرده، چالش ناکارآمدی است، کارگزاران از مدت‌ها قبل به این نتیجه رسید.

 

وی افزود: حزب کارگزاران عصاره دولت سازندگی است که دنبال ارتقای کارآمدی نظام بود. کارگزاران نیز با واقع گرایی دنبال همین هدف هستند چون اگر کارآمدی وجود نداشته باشد کم کم مشروعیت نظام کاهش می‌یابد.

 

این فعال سیاسی ادامه داد:‌ کارگزاران هم در مسائل اجرایی، هم مقننه و هم قضاییه دنبال کارآمدی است؛ البته کارگزاران گهگاهی به دلیل همراهی با سایر احزاب از این مسیر خارج شده است البته همراهی با سایر احزاب اشکالی ندارد ولی کارگزاران نباید شعار دائمی خود یعنی تداوم کارآمدی، سازندگی و ابادانی ایران را فراموش کند.

 

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین با اشاره به گزارش فعالیت حزب در طول یک سال گذشته خاطر نشان کرد:‌ در یک سال گذشته و پس از استقرار حزب مرکزی جلسات این شورا بدون وقفه برگزار شده است. کمیته سیاسی بیشترین فعالیت را داشته است و تقریبا هر هفته جلسات خود را برگزار کرده و تمام مسائل کشور را زیر نظر داشته است و هر موقع هم که لازم بوده برای تهیه بیانیه درباره‌ مسائل کشور در شورای مرکز گزارش داده است. سایر کمیته‌های حزب نیز در طول سال فعال بوده‌اند.

 

هاشمی در پایان با بیان این که امیدواریم بتوانیم کانون‌های حزبی را فعال تر کنیم گفت: برخی مصوبات حزب مثل تهیه تقویم آموزشی حزب، گردهمایی مسئولان آموزشی استان‌ها و معرفی اساتید برای برگزاری دوره‌های آموزشی هنوز محقق نشده است و باید تحقق در این مسابقات را دنبال کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------