آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

حبس 5 ساله برای شعله سعدی و کیخسروی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , شعله سعدی و کیخسروی
قاضی صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب، موکلم را به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به پنج سال و بابت اتهام فعالیت تبلیغی عیله نظام به یکسال حبس محکوم کرده است که طبق قانون اشد مجازات یعنی پنج سال حبس اجرا می شود. 

آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی دو وکیل دادگستری که 27 مرداد امسال به خاطر تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی دستگیر و بازداشت شدند، از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب هر کدام به پنج سال حبس محکومیت یافتند.

 

ابوذر نصرالهی، وکیل مدافع آزش کیخسروی روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: قاضی صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب، موکلم را به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به پنج سال و بابت اتهام فعالیت تبلیغی عیله نظام به یکسال حبس محکوم کرده است که طبق قانون اشد مجازات یعنی پنج سال حبس اجرا می شود.

 

این وکیل دادگستری درباره قاسم شعله سعدی متهم دیگر این پرونده اظهار داشت: اتهامات هر دو متهم در این پرونده مشابه بود و او نیز مانند موکلم به همین میزان حسب محکوم شده است.

 

به گفته نصرالهی، حکم صادره از سوی دادگاه غیرقطعی و قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدنظر استان تهران است.

 

به گزارش ایرنا، قاسم شعله سعدی هفته گذشته با تودیع قرار وثیقه و کفالت از زندان آزاد شد اما کیخسروی همچنان در زندان به سر می برد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------