آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نطق توهین‌آمیز کریمی‌قدوسی علیه آیت‌الله هاشمی ورئیس دولت اصلاحات



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کریمی‌قدوسی
یک نماینده اصولگرای مجلس به یهانه سالروز نهم دی ماه نطق توهین آمیزی دعیله مسئولان پیشین کشور ایراد کرد. 

به گزارش ایلنا،جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن گرامیداشت یوم االله ۹ دی روز بصیرت و میثاق گفت: حضرت علی علیه السلام در خطبه ۱۶۹ نهج البلاغه می فرماید که همانا ناکثین عهدشکن به جهت نارضایتی از حکومت من به یک دیگر پیوستند تا آنجا که برای وحدت اجتماعی شما احساس خطر نکنم، صبر خواهم کرد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در ۱۹ دی ماه ۱۳۸۹ فرمودند که این کسانی که شما به آنها سران فتنه می گویید؛ کسانی بودند که دشمن آنها را به وسط صحنه کشاند، نباید انسان بازیچه دست شمن شود، باید سریعا متوجه قضیه شود و اگر غفلتی کرده است، زمانی که متوجه غفلت شد، بلا فاصله راه را عوض کند ولی راهشان را عوض نکردند.

 

وی ادامه داد: عامل دیگر کسانی بودند که گمان کرده بودند که بساط جمهوری اسلامی برچیده خواهد شد و حتی شعارهای دینی نیز در این کشور نخواهد ماند. برنامه بر این بود که اگر توانستند برنامه دولت مطلوب خود را بچینند که راهشان بعد از آن معلوم بود و اگر نتوانستند برنامه دولت مطلوب خود را بچینند، کشور را به آشوب بکشند.در سه دهه بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۳ فتنه بوقوع پیوست؛ فتنه اول، فنته سیاسی یا انسداد سیاسی در کشور در سال ۱۳۷۸ با اسم رمز جامعه مدنی با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور طراحی شده بود که مسئولیت این فتنه و مدیریت آن به عهده رئیس جمهور وقت محمد خاتمی بود.

 

کریمی قدوسی گفت: طراحی انجام شده این فاجعه؛ خروج از حاکمیت، استعفای رئیس جمهور و کابینه، ارائه لوایح دو پهلو، استعفای دسته جمعی ۱۳۲ نماینده مجلس ششم ، شورش های خیابانی، آتش زدن اموال عمومی، طراحی و انجام قتل های زنجیره ای با هدف زیر سوال بردن نظام اسلامی، هماهنگی با سرویس های خارجی برای پشتیبانی، مخالفت با قانون اسلامی و نظارت استصوابی شورای نگهبان بود.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: فتنه دوم، فتنه امنیتی در سال ۱۳۸۸ بود که اسم رمز شروع این فتنه تقلب در اتخابات بود. رهبری این فتنه و هدایت راهبردی آن به عهده هاشمی رفسنجانی بود و فرماندهی میدان بر عهده سید محمد خاتمی، میر حسین موسوی و مهدی کروبی بود.

 

وی بیان داشت: هدف این فتنه نیز به زانو درآوردن نظام اسلامی و جمع کردن بساط جمهوری اسلامی و حکومت دینی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور بود و هم چنین  تاکتیک های بکار رفته در این فتنه شعار اگر موسوی رای نیاورد، تقلب شده ، مردم به خیابان ها بریزند، بود.درخواست ابطال انتخابات، پروژه کشته سازی در این فتنه مانند قتل های زنجیره ای و اینکه سران فتنه با ناتو هماهنگی کرده بودند که در وقت مناسب آمریکا و ناتو به ایران آغاز شود و حتی محمد خاتمی در دیدار با ملک عبدالله در ریاض بر لزوم شوک خارجی به همراه شوک اجتماعی برای پیروزی در انتخابات تاکیده کرده است.

 

کریمی قدوسی گفت: در راهپیمایی غیرقانونی ۲۵ خردادماه ۱۳۸۸ می گویند که اطمینان داشته باشید رهبری از این جمعیت ترسیده است و همین نقطه جای فشار آوردن است و یک ماه قبل از آن نیز این مطلب را در جمعی با حضور موسوی خویینی ها و عبدالله نوری گفته می شود که نظامی که مبتنی بر ولایت فقیه است قابل دوام نیست.آنها می گویند که شعار ولایت فقیه را امام آورد و برای همان زمان کارایی داشت؛ لذا نمی توان در حال حاضر با این ساختار کشور را اداره کرد. چرا باید یک نفر برای همه تصمیم بگیرد، در این نشست تاکید می شود که باید نبض ولایت فقیه در دستور کار اصلاحات قرار گیرد. دیگر نمی توان دموکراسی را با ولایت فقیه ادامه داد.

 

وی افزود: فتنه سوم، فتنه اقتصادی با اسم رمز مذاکره از سال ۱۳۹۲ با هدف فقیرکردن مردم و ایجاد بن بست اقتصادی شروع شد که هدایت این جریان بر عهده چهره های شاخص دولت اعتدال و اصلاحات قرار داده شد و هم چنین  هدف  این فتنه عادی سازی روابط ایران با آمریکا و به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی بود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: طراحی های انجام شده در این فتنه بر عهده همان سران فتنه و اعضای اصلی فتنه های قبل با اتخاذ سخت ترین روش ها از جمله سقوط ارزش پول ملی، افزایش قیمت های ۳۰۰ درصدی ، فقیر کردن مردم و بازنشستگان و کارمندان و کارگران، بی اعتمادی به نظام اسلامی، نا امید کردن مردم، گسترش اعتصابات ، تعطیلی تولید، بیکاری کارگران، شورش و بحران امنیتی در خیابان ها،تهدید به شروع جنگ توسط آمریکا، مردم فقیر، شروع عملیات های تروریستی از جمله حمله داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) و اهواز، زمینه سازی برای جنگ داخلی، تضعیف بنیه دفاعی کشور، نا امید کردن مردم و زیرسوال بردن دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اسلامی بود.

 

وی گفت: هدف آنها جمع آوری عوامل مذکور و ارائه به رهبری برای وادار رهبری برای مذاکره بود اما رهبری در اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه  آزادی فرمودند که افرادی در حال انجام بزرگ ترین خیانت ها در این کشور هستند. آنها وانمود به بن بست رسیدن کشور می کنند و علاج آن را زانو زدن و التماس به آمریکا می دانند درحالی که من به پشتیبانی ملت ایران اجازه نخواهم داد.

 

کریمی قدوسی افزود: ۱۰ نقشه آمریکا برای فتنه سال ۱۳۸۸ از جمله تخصیص ۲۴۰ میلیون برای پروژه های آمریکا، انجام انتخابات آزاد بدون حضور شورای نگهبان، تقویت شبکه منوتو، استفاده وسیع از توییتر، حمایت از فیس بوک ، لکه دار کردن نظام ۴۰ ساله جمهوری اسلامی، واردات مودم و ایجاد شبکه امن برای بحران های سال آینده، تغییر ذائقه زنان، زیر سوال بردن جریان مقاومت، هماهنگی با جبهه اصلاحات، افشاگری در مورد فرزندان مسئولان، که به فضل الهی و با هدایت رهبری معظم، ملت ایران در ۳ فتنه گذشته پیروز نهایی بودند و اجازه بازگشت آمریکا به این کشور را ندادند.

 

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: پیروزی بزرگ از آن ملت ایران است چراکه بشارت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این است که روزی فرا خواهد رسید که با دستان خودتان این امانت را به دست صاحبش حضرت ولی عصر (عج) خواهید داد. برای بار دیگراسناد فتنه ۱۳۸۸ را خدمت رئیس جلسه تقدیم می کنم تا با ملاحظه ایشان و سایران ، کسانی که نسبت به فتنه شبهه دارند، شبهه هایشان تبدیل به یقین شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------