آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

اخبار ضد و نقیض از خداحافظی وزیر بهداشت



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, وزیر بهداشت
در حالی که برخی رسانه ها خبر از خداحافظی وزیر بهداشت در جلسه شورای معاونین وزراتخانه می دهند، مشاور هاشمی اعلام کرد که وی مشغول انجام امور جاری این وزارت است.

 به  گزارش مهر ،شایعه استعفای حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای هفته جاری در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح می شد، تا این که الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه توئیتر شخصی اش خبر رسما این خبر را اعلام کرد.

 

پس از آن، برخی دیگر اعضای کمیسیون بهداشت مجلس این مسئله را تایید کردند. تا این که پیش از ظهر امروز برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی خبر از خداحافظی قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه دادند. 

 

در همین حال مسئولین وزارت بهداشت و نیز شورای اطلاع رسانی دولت در تایید یا رد این خبر اظهار نظر مشخصی را اعلام نکردند.

 

در این زمینه عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اخباری که در شبکه‌های مجازی پیرامون موضوع استعفای وزیر بهداشت مطرح شده است، گفت: وزیر بهداشت طبق هفته‌های گذشته، صبح دوشنبه در جلسه شورای معاونین وزارتخانه حضور داشت.

 

وی همچنین از برنامه بازدید وزیر بهداشت بعد از پایان جلسه شورای معاونین خبر داد و افزود: پس از پایان جلسه شورای معاونین نیز وزیر بهداشت دو برنامه بازدید نیز داشت.

 

زارع‌نژاد در رابطه با اخباری مبنی بر اینکه شنیده می‌شود وزیر بهداشت صبح دوشنبه با حضور در وزارتخانه از سِمَت خود خداحافظی کرده است، تصریح کرد: آنچه مسلم است وزیر فعلاً در محل کار خود حضور داشته و نمونه آن نیز شرکت در جلسه شورای معاونین بوده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------