آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

برکناری وزیر خارجه عربستان در راستای بازسازی چهره حاکمیت این کشور است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نقوی حسینی
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تغییر وزیر امور خارجه عربستان را در راستای بازسازی چهره حاکمیت عربستان دانست.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برکناری وزیر امور خارجه عربستان، اظهار کرد: رادیکالیسم در دیپلماسی عربستان چالش‌های جدی را برای این رژیم به وجود آورده است که شاهد انشقاق در شورای همکاری خلیج فارس و تنش ها در منطقه برای عربستان و همچنین مسائل یمن هستیم.

 

به گفته وی این اتفاقات عوارض حاکمیت و رادیکالیسم در حاکمیت عربستان بوده است که قطعا رژیم عربستان برای تغییر این تصویر رادیکالیسم فکری خواهد کرد که تغییر الجبیر در این راستا بود.

 

وی یادآور شد: بعد از قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در خاک ترکیه، مسائلی در مجامع بین‌المللی به وجود آمد که همه اینها باعث شد تغییراتی در راستای بازسازی چهره حاکمیت عربستان صورت گیرد.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ادامه‌ داد: این تغییر از نظر عربستان پیامی برای عرصه بین‌المللی و کشورهای منطقه دارد مبنی بر این که عربستان می‌خواهد در مجاری گفت‌وگو و مذاکره قرار گیرد، البته که بنده فکر نمی‌کنم تحول خاصی رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------