آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ایران به زودی تصمیم های مهمی درهمکاری امنیتی با اروپا اتخاذ خواهد کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,اتحادیه اروپا
یک مقام آگاه دیپلماتیک گفت با توجه به حمایت کشورهای اروپایی از گروه های شناخته شده تروریستی، جمهوری اسلامی ایران در حال تجدید نظردر همکاری اطلاعاتی و امنیتی خود با این کشورهاست و به زودی تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ خواهد شد. 

این مقام آگاه به خبرنگاران گفت: در پی اقدام اتحادیه اروپا در تحریم یک نهاد و دو فرد ایرانی دیروز شش نفر از سفرا و کارداران اروپایی با حضور در وزارت امور خارجه سعی داشتند مواضع اتحادیه را توجیه کنند اما با برخورد تند مقام ملاقات شونده مواجه شده و به علت غیرقابل پذیرش بودن اظهارات آنها و استفاده از ادبیات نامناسب، در کمتر از ده دقیقه به ملاقات خاتمه داده شده است.

 

وی افزود: به دلیل حمایت کشورهای اروپایی از گروه های شناخته شده تروریستی و ادامه پناه دادن به عناصر تروریست، جمهوری اسلامی در حال ارزیابی و تجدید نظر در همکاری های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی خود با کشورهای اروپایی است و به زودی تصمیماتی در این خصوص گرفته خواهد شد که حوزه های مهمی را در بر می گیرد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز گفته بود که ایران در چارچوب عمل متقابل اقدام مقتضی خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------