آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

متاسفانه کارشناس مسائل ونزوئلا نیستم!



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ونزوئلا

 

خب همانطور که در رسانه‌های دیگر شاهد هستید، در ونزوئلا شاهد یک سری اتفاقات هستیم، رئیس پارلمان این کشور کودتا کرده، استاد مادورو هم زیربار نرفته و خلاصه یک سری تنش‌ها در این کشور رخ داده است.اما نقش ما این وسط چیست؟! کاری به دولتمردان و سیاست‌مدارها و تحلیل‌گرها ندارم که اظهارنظر می‌کنند و باید بکنند، اما الان شما وارد یک تعویض روغنی هم می‌شوید، در مورد تنش در کاراکاس صحبت می‌کنند.

 

سیمای تو دل برو و دوست داشتنی ما که هنوز در مرحله خاشچقی مانده است و کاری به این مسائل ندارد.آیا سیل در ایالت جنوبی کانادا که سه نفر را بی‌خانمان کرده، مهم است یا تظاهرات و کودتا در ونزوئلا؟!نهایتا هم سه ماه دیگر یک سری میزگرد در شبکه خبر برگزار می‌شود و یک نفر با عنوان شغلی«تحلیل‌گر مسائل ونزوئلا» ناگهان حاضر می‌شود و همینطور که از سیاست‌های اقتصادی اتحادیه اروپا و وزارت کشور خودمان انتقاد می‌کند، این لابه‌لا دو سه تا جمله هم راجع به مادورو می‌گوید.

 

ونزوئلا کشوری که از ما دور است اما یک‌ زمانی داداشی دولت‌های‌ نهم و دهم بود، شلوغ شده اما باور کنید به جان خودم اصراری نیست که همه تحلیل‌گر مسائل ونزوئلا باشیم.آش آنقدری که شور شده که یک نفر در فضای مجازی به بنده که یک طنزنویس دسته چندم هستم پیغام داده و گفته:«چیه مزدور ساکتی؟! قلم‌فروش هنرمند سلبریتی‌محور، نظرت راجع به تظاهرات کاراکاس چیه؟!» در حالیکه بنده نهایتا در ونزوئلا چاوز مرحوم و اعضای خانواده‌اش را بشناسم، چه نظری در مورد این کشور دارم؟! فقط در خبرها خوانده‌ام که چند سال است وضعیت اقتصادی آنجا در حد داوری است.

 

فضای مجازی بدبختانه همه را مسئول و کارشناس کرده است.کارشناس مسائل همه چیز، مسئول واکنش نشان دادن به نتایج تیم‌ملی گرفته تا انقراض مارمولک بنگالی، تقویم و هشداردهنده تاریخ تولد و فوت افراد مهم و...راحت باشید عزیزان من! آنقدر خودتان و عمرتان را تلف تحلیل مسائل مختلف نکرده و در حوزه استحفاظی راننده‌های تاکسی وارد نشده و دست را زیاد نکنید!

 

آرمان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------