آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

مسئول مجازات ارسال کنندگان پیامک برای نمایندگان و اعضای مجمع تشخیص،کیست؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,FATF
هنگام بحث درباره لوایح مربوط به FATF تعداد زیادی پیامک‌های تهدیدآمیز برای تلفن‌های نمایندگان ارسال شد.

 به گزارش ایران ،همه می‌دانند که رسیدگی به چنین جرمی حتی نیازمند شکایت نمایندگان نیست، این اقدام جرم سنگینی است، بویژه هنگامی که به‌صورت سازمان‌یافته انجام می‌شود. مسئولیت رسیدگی به آن نیز در قانون مشخص است و باید بلافاصله به مخابرات و اپراتورهای تلفن‌های همراه دستور داده می‌شد که صاحبان آنها را شناسایی کنند.

 

حتی نیازی به این کار هم نبود. شماره‌های آنان در تلفن نمایندگان ثبت و ضبط است و با یک استعلام ساده و حتی یک تماس معمولی می‌شد آنان را یافت و محاکمه و مجازات کرد ولی هنگامی که مسئولان ذی‌ربط در این کار تعلل می‌کنند، تخم مرغ دزدها به شتر دزد تبدیل می‌شوند و این بار اعضای مجمع تشخیص مصلحت را با پیامک‌های تهدیدآمیز خود تحت ضرب قرار می‌دهند.

 

متأسفانه باز هم کوتاهی می‌شود، در نتیجه اکنون کار به آنجا رسیده است که پیام می‌دهند: «چه اردوگاه اشرف منافقین در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران هیچ فرقی با هم ندارند. فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.» ظاهراً ریشه بیشتر این پیامک‌ها در مشهد است، همان جایی که ریشه مؤسسات مالی غیر مجاز بود و ورشکستگی آنها بخش مهمی از ریشه حوادث سال 1396 بود.

 

جالب است که این افراد آن‌قدر کم اطلاع هستند که نمی‌دانند سال‌ها پیش اردوگاه اشرف برچیده شده است. در هر حال با عدم پیگیری اقدامات مجرمانه‌ای که ابتدا کوچک به نظر می‌آید، یک‌باره متوجه می‌شوند که چه ماری در آستین پرورش داده شده است. امیدواریم مجموعه مسئولان ذی‌ربط این بار احساس خطر کنند و به‌صورت شفاف و علنی این افراد را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------