آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

رئیس جمهوری وارد گیلان شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,روحانی
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری با همراهی جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت، به منظور انجام سفر استانی و افتتاح پروژه های زیرساختی، عمرانی، بهداشتی و ... صبح چهارشنبه وارد گیلان شد.

به گزارش ایرنا ، رئیس جمهوری در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام روحانی امروز و فردا (پنجشنبه) میهمان گیلانی هاست و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.

 

افتتاح رسمی راه آهن قزوین - رشت ، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین -رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار و نشست توسعه استان از برنامه های امروز سفر رئیس جمهوری اعلام شده است.

 

حجت الاسلام روحانی صبح فردا در شورای اداری استان حضور می یابد و پس از آن؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه روند پیشرفت و توسعه گیلان و مصوبات را اعلام می کند.

در جریان سفر دو روزه رئیس جمهوری به گیلان، 51 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز می شود؛ در مجموع برای 56 پروژه یادشده، چهار هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده است.

 

مهمترین پروژه افتتاحی، بهره برداری رسمی از خط آهن قزوین - رشت با یک هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و مهمترین طرحی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار با اعتبار اولیه 400 میلیارد تومان است.

 

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------