آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

رئیس مجلس خبرگان رهبری: رئیس جمهوری با حضور در عراق قدرت ایران را به نمایش گذاشت



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , رئیس مجلس خبرگان رهبری
رئیس مجلس خبرگان رهبری با مقایسه رئیس جمهور کشورمان به عراق و سفر شبانه ترامپ به این کشورگفت: رئیس جمهوری با حضور در عراق قدرت ایران را به نمایش گذاشت. 

به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی روز سه‌شنبه در ششمین اجلاسیه خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و نام آیت الله شاهرودی و آیت الله مومن اظهار داشت: به تمام اعضای مجلس فقدان وجود این دو بزرگوار را تسلیت عرض می‌کنم.این عزیزان در مجلس تلاش‌های بسیاری انجام دادند و اساتید بسیار بزرگی در حوزه بودند که فقدان آنها احساس می‌شود.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروز باید سجده بر خاک گذاریم که در برابر دشمنی فراوان، انقلاب توانسته است به این مرحله برسد.

 

آیت‌الله جنتی به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکلات در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز مشکلات اقتصادی را بوجود آورده اند ولی نقشه آنها باطل است.

 

وی با بیان اینکه این انقلاب الهی است، تاکید کرد: دشمنان با خداوند و اسلام طرف هستند و آنها از سنت الهی آگاهی ندارند.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: مردمی که برای گوشت آبگوشت و معیشت خود دچار سختی هستند، برای راهپیمایی این گونه به صحنه می‌آیند.امسال با این که باران هم آمد اما مردم تا پایان مراسم راهپیمائی ماندند. از این مردم باید تقدیر کرد و برای آنها دعا نمود.

 

آیت الله جنتی راهپیمایی امسال را مشت محکمی بر دهان آل سعود، آمریکا و صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: آنها در تلاش بودند تا نظام مردم ما را سرنگون کنند اما نقشه آنها با راهپیمایی و حضور مردم نقش بر آب شد.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: یکی از سنت‌های الهی این است که اگر کسانی اهل عقل و در جبهه انبیا مقابل دشمنان بایستند و با آمادگی تمام مقاومت کنند دشمن را شکست خواهند داد.این سنت قابل تغییر نیست و همین سنت مژده پیروزی نهایی را می‌دهد. در کنار این موضوع باید مقاومت کرد و شهید داد و این پیروزی به سادگی به دست نمی‌آید.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری به پیاده روی مردم در اربعین اشاره کرد و گفت: امروز می‌بینید که حرکت اربعین چقدر دشمنان را حیرت زده می‌کند و آنها کاری از دستشان بر نمی‌آید.

 

وی در ادامه با اشاره به سفر ترامپ به عراق، تصریح کرد: او شبانه به عراق آمد و هیچکدام از مقامات عراقی از وی استقبال نکرد، این وضعیت رئیس کشوری است که خود را ابرقدرت دنیا می داند اما رئیس جمهوری با حضور در عراق قدرت ایران به نمایش گذاشت

 

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید برای این مردم تلاش و خدمت کنیم تا خدایی ناکرده از نظام دلسرد نشوند، ادامه داد: بیانیه گام دوم امروز باید توسط مردم و خبرگان رهبری مطالعه و تبیین شود. این بیانیه باید تحقق و عینیت پیدا کند و نباید بگذاریم در حد حرف باقی بماند.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از دریافت نشان ذوالفقار توسط سردار سلیمانی گفت: این سردار اسلام خدمات فراوانی برای اسلام، مردم و نظام کرده است.سردار سلیمانی تمام این تلاش‌ها را با اخلاق و بدون گرفتن عکس انجام داده است و این نشان حق این سردار بود.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری در عین حال گفت: سردار سلیمانی الگوی تمام نظامیان است و این نشان به تمام آنها داده شده است.

 

آیت الله جنتی در ادامه به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و گفت: این سفر پیام بسیار بزرگی به جهان داشت و نشان داد که ایران بزرگترین دوست سوریه است.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: همه جهان تلاش کردند تا سوریه سقوط کند ولی ایران در کنار ملت سوریه ماند و آنها را پیروز کرد. تمامی این اقدامات به واسطه رهبر معظم انقلاب انجام گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا جایگاه ولی فقیه را تضعیف کنند اما این اقدام آنها باطل است.

 

آیت الله جنتی با بیان این که رهبری فرماندهی جنگ اقتصادی را برعهده رئیس جمهور گذاشتند، گفت: برخی شبانه در سیستم ارزی بحران ایجاد کرده و تلاش کردند مردم و نظام را دچار مشکل کنند.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدامات آیت الله آملی لاریجانی در این زمینه گفت: ایشان بسیار قاطعانه و بدون انعطاف در برابر همه آنها ایستادگی کردند.

 

آیت الله جنتی با بیان این که انتصاب آقای رئیسی بسیار ارزشمند بود و باید دست رهبری را برای این انتخاب بوسید، تصریح کرد: اگر امروز می‌خواهید بدانید که انتخاب ایشان چقدر صحیح است باید به میزان عصبانیت دشمن نگاه کرد.امروز همه دشمنان از انتصاب ایشان عصبانی هستند.

 

وی در ادامه گفت: امروز نیاز داریم تا در همه عرصه‌ها تحول ایجاد شود. این تحول قرار بود در آموزش و پرورش ایجاد شود اما نشد. ما نیازمندیم که این تحول در قوه قضائیه نیز انجام شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز از شما خواستاریم تا دو کار را حتماً انجام دهید. یکی توصیه های رهبری است که باید اجرا شود و دیگری وعده‌های شما در روز انتصاب بود که باید آنها را به دقت اجرا کنید.

 

آیت الله جنتی با بیان این که آفتابه دزدها را همه می گیرند، ادامه داد: امروز باید یکی از مهمترین تلاش های حجت الاسلام رئیسی مقابله با دانه درشت ها باشد، وقتی دانه درشت ها بازداشت می‌شوند تلفن از همه جا شروع می‌شود. نه تنها باید با مجرم برخورد کرد بلکه باید با مسببان این جرم هم برخورد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------