آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

محمد هاشمی: عملکرد روحانی نسبت به دولت‌های نهم و دهم خیلی خوب بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,محمد هاشمی
محمد هاشمی گفت: عملکرد اقتصادی دولت روحانی نسبت به دولت قبلی خوب اما مطلوب نبود.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران،محمد هاشمی در مورد عملکرد اقتصادی دولت در سال ۹۷ گفت: عملکرد دولت در این زمینه در سال ۹۷، ۹۶، ریشه درگذشته دارد، اگر بخواهیم بررسی کنیم باید از سال ۸۴ ببینیم، تغییراتی که در بحث مدیریت اجرایی و تولید بود را مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: رشد اقتصاد در سال ۹۱، ۹۲؛ ۵/۵- بوده، یعنی نه تنها رشد نداشتیم بلکه حرکت منفی هم بوده، اما دولت با برنامه ریزی که داشت توانست جهت رشد را تغییر دهد و از حالت منفی به مثبت برساند.

 

هاشمی در مورد خوب یا بد بودن عملکرد دولت گفت: عملکرد دولت با توجه به آنچه که تحویل گرفته، خوب بوده نه اینکه مطلوب باشد، کشور نیاز به سرمایه و اشتغال دارد، اما اگر بخواهیم این دولت را با دولت‌های نهم و دهم مقایسه کنیم، عملکرد دولت آقای روحانی خیلی خوب بوده است.

 

وی در پایان در خصوص تحقق حمایت از تولید داخلی گفت: آمار و ارقامی که از مراکز تولیدی توسط صدا و سیما پخش می‌شود ملاک باشد، تحقق این شعار خوب بوده، اما بنده در دولت نیستم و واقعیت را نمی‌دانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------