آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

چهار وزیر فردا درمورد سیل اخیر به مجلس گزارش می دهند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,چهار وزیر
عضو هیات ریسه مجلس گفت: وزیران کشور، نیرو، راه و شهرسازی و جهاد کشاروزی فردا (یکشنبه) برای ارائه گزارش از آخرین وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان و میزان خسارات وارده در مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

«اکبر رنجبرزاده» روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: رضا اردکانیان وزیر نیرو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی فردا به مجلس می آیند.

 

وی افزود: همچنین اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران و سحر تاج بخش رییس سازمان هواشناسی کشور با حضور در جلسه علنی فردا گزارشی از آخرین وضعیت سیل به نمایندگان ارائه می کنند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود این وزیران و مسئولان هفته گذشته در مجلس حضور یابند ولی به دلیل جلسات اضطراری و حضور آنان در مناطق سیل زده، شرکت آنها در خانه ملت به جلسه فردا موکول شد.

 

وی خاطرنشان کرد: جلسه فردا به صورت علنی برگزار می شود و در این جلسه نمایندگان نیز گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده ارائه می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------